AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #1 Del Skrevet 2. november 2016 Nå har jeg flere ganger handlet på xxls nettbutikk. Og alle gangene varierer prisen på varene veldig fra jeg har kjøpt til jeg Evt skal bytte. Kjøpte feks et par joggesko forrige uke- til 399,-. I dag koster varen 899,-. Og nei, de var ikke "kampanjevare" da jeg betalte 399,-. Kjenner jeg blir irritert og fra nå av gidder jeg ikke bruke nettbutikken til xxl. Kan handle i butikken om jeg finner gode tilbud- men nettprisene stoler jeg ikke på... andre som har erfart dette med andre nettbutikker? Da jeg spurte kundeservice hos xxl om dette fikk jeg til svar at de justerte prisen etter markedet.... men tre priser på ti dager på samme vare- med en skilnad på 400 kr?! Merkelig! Skal iallfall ha god tid for å "hugge til" når varen har rimeligst pris... Anonymkode: 14cde...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lizard queen Skrevet 2. november 2016 #2 Del Skrevet 2. november 2016 Opplevd det samme. Kjøpte joggesko til 299 eller 399, husker ikke helt, og en uke seinere da jeg hadde tenkt å kjøpe en til av samme modell siden de var gode, kosta de plutselig 699. Var ikke på salg da heller, såvidt jeg fikk med meg. Greit nok at man får "dyre" varer billig men litt irriterende hvis man skal bytte ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #3 Del Skrevet 2. november 2016 Ja man får jo byttet i samme vare uten å måtte betale "nåpris", så den er jo grei. Utfordringene er jo hvor mye man må følge med i forkant av kjøp der- for man vet jo aldri når det er billigpris eller om varen er 500,- billigere neste uke... Anonymkode: 14cde...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå