AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Har snakket med en fyr lenge. Har truffet han ute en gang og han ble med hjem , men han bare sov hos meg. Etter det har vi hatt kontakt innimellom , han har hintet om sex , men aldri direkte. Jeg har latt han henge og vente og hatt en overlegen holdning. Derfor syntes jeg det var rart da han plutselig en kveld da begge var ute. Jeg sendte meld om han var ute? Da sa han att han var det , att han hadde lyst og treffe meg , men var i en dritt situasjon med xen og hadde ikke lyst og dra meg inn i det. Att hun var helt gal og att han beklaget for og ha dratt meg inn i det. Ba om unnskyldning. Jeg tenker det er rart om han lyver om det? Men hvorfor dra meg inn i utgangspunktet? Noen som har opplevd samme? Anonymkode: 70803...546
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Er generelt skeptisk til folk som omtaler eksen som gal... Anonymkode: 8a710...11b 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er generelt skeptisk til folk som omtaler eksen som gal... Anonymkode: 8a710...11b Ja , i teorien samme her. Anonymkode: 70803...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå