Superlammet Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101438 Integreringspolitikken har nok en gang slått feil. Her blir det iallefall gjort noe med det i rettsvesenet, men med dette landets straffer blir det bare latterlig. Dessuten er det rimlig sikkert at oppfølging for denne mannen er utelukket i fengsel. Dessverre. Jeg vil også påpeke at jeg ikke vil sette fokuset på hudfarge og nasjonalitet, men politikken til Norge på dette temaet.
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 Denne mannen er jo totalt asosial. Klart man ikke kan ha sånne gående ute blant folk. Uansett hudfarge. Han har vel svekkede sjelsevner vil jeg anta..
Gjest Valhalla Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Jeg tror dette er fordi det er for få afrikanere i Kristiansund og fordi nordmenn er razzister. Hvis vi bare hadde sluppet inn flere tusen fler så hadde de følt seg mer hjemme her. Dessuten synes jeg at norske kvinner bør ta hensyn til at vi lever i et multikulturelt samfunn og dekke seg til. Nå er det på tide at dere kvinner viser respekt for våre nye landsmenn.
Gjest Valhalla Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 Edru-volden eksploderer. Jeg trekker mine konkusjoner på hva som kan være grunnen til det... http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle306441.ece Personer med landbakgrunn fra Afrika, Sør- og Mellom Amerika, Asia inklusive Tyrkia er overrepresentert som fornærmede og utgjør 30,2 prosent av voldsofrene. Særlig personer fra Afrika, Sør- og Mellom Amerika og Asia inklusive Tyrkia er overrepresentert som gjerningsmenn i voldsanmeldelsene, der de utgjør 40,1 prosent av gjerningsmennene, mot en populasjon på 14,8 prosent av Oslo befolkning totalt. Bare 2,1 prosent av gjerningsmennene oppgis å være psykiske syke. Mens det i 1998 var 30,4 prosent av ofrene som var alkoholpåvirket, var dette redusert til 22,0 prosent i 2003. Tilsvarende var 34,0 prosent av gjerningsmennene i 1998 alkoholpåvirket, mot 20,5 prosent i 2003.
*Kaisa* Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 Jeg tror dette er fordi det er for få afrikanere i Kristiansund og fordi nordmenn er razzister. Hvis vi bare hadde sluppet inn flere tusen fler så hadde de følt seg mer hjemme her. Dessuten synes jeg at norske kvinner bør ta hensyn til at vi lever i et multikulturelt samfunn og dekke seg til. Nå er det på tide at dere kvinner viser respekt for våre nye landsmenn. Noen ganger er det vel kanskje bedre å rett og slett holde kjeft. :evil: Skal norske kvinner ta hensyn til det multikulturelle samfunnet...? Hva med de som kommer hit burde ikke de ta hensyn til de som faktisk var her fra før. Skal norske kvinner begynne å respektere våre nye landsmenn. Burde ikke våre nye landsmenn også være litt ydmyke i forhold til at de faktisk har vært så heldige å komme hit... Hvis det er så lite som skal til for at enkelte skal føle seg krenket så burde de holde seg inne, eller rett og slett dra hjem!! Folk som deg gjør meg vanvittig provosert:
Gjest Valhalla Skrevet 25. november 2004 #6 Skrevet 25. november 2004 Hvis du hadde lest mine tidligere innlegg ville du sett at det var ironi,men glad du tok agnet.
Mette Skrevet 25. november 2004 #7 Skrevet 25. november 2004 Tråden er ryddet, hold dere til temaet. Remyline Moderator
Gjest Melk Skrevet 25. november 2004 #8 Skrevet 25. november 2004 Han blir nok sendt ut etterpå. Håper ihvertfall det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå