Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 Noen som vet hva som går på de forskjellige kanalene?
Elbereth Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 På NRK er det "Jul i Blåfjell" og på TV2 er det "Olsenbandens første kupp". *gledermeg*
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Mener jeg leste noe om at TV Norge skulle lage "unkarsnissen". Noe ala Nissene på låven....noen som vet om dette skal sendes i år???
Hilde Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 Ja, ungkarsnissen skal sendes. Men, jeg er litt i tvil om jeg kommer til å like det, siden eckbo og gjengen ikke er med.. Skal mye til å overgå nissene på låven!
LilleBille Skrevet 24. november 2004 #5 Skrevet 24. november 2004 Ja, ungkarsnissen skal sendes. Men, jeg er litt i tvil om jeg kommer til å like det, siden eckbo og gjengen ikke er med.. Skal mye til å overgå nissene på låven! .. ikke Eckbo... og nissene :o .. da blir det nok ikke det samme nei..
Gjest Cerise Skrevet 24. november 2004 #6 Skrevet 24. november 2004 Syns ungkarsnissen så litt komisk ut jeg! Vet noen hvem som har laget det??
Mamma1 Skrevet 25. november 2004 #7 Skrevet 25. november 2004 Synes disse olsenbandengreiene er helt grusomt jeg... ikke underholdning for verken meg eller barna.. Holder meg til Jul i Blåfjell jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå