Chromium Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Har hele livet sett for meg november som en julemåned så i går begynte dermed jula for meg. Er allerede skikkelig gira på årets julefeiring! Butikkene har fått inn julepynt, julekaker og til helgen kommer det et stort snøfall her jeg bor. God jul til alle KG-brukere! 2
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Det er helt greit at det er sånn for deg, men litt tidlig å si god jul da?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Jeg har hatt julestemning og gledet meg til jul i en mnd allerede, men julen starter allikevel ikke før 1.advent/1 desember. Jeg er uansett godt i gang med julegaver og planlegging rundt jul Anonymkode: af424...83f
Arkana Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Jeg kjente også julestemningen komme i går. Ikke fullt ut ennå, men nå nærmer det seg. Jeg startet med rekordtidlig spilling av julemusikk i bilen. :D
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 hørte på en julesang i går å gleder meg til 1. des så jeg kan gjøre alt som hører julen til :D når syns dere det er greit å pynte med rødt? jeg eier ikke noe lilla for advent, så jeg tenkte å pynte til jul i midten av desember, men ser det veldig rart ut?
Hattivatti Skrevet 2. november 2016 #7 Skrevet 2. november 2016 4 minutter siden, HappyWaffle skrev: hørte på en julesang i går å gleder meg til 1. des så jeg kan gjøre alt som hører julen til :D når syns dere det er greit å pynte med rødt? jeg eier ikke noe lilla for advent, så jeg tenkte å pynte til jul i midten av desember, men ser det veldig rart ut? Jeg pynter med rødt fra 1 des. Jeg har heller ikke noe lilla, annet en adventslysene. Veldig mange jeg kjenner har frem alt av pynt i starten på desember, så jeg synes ikke det ser rart ur.
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. november 2016 #8 Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, The Silence skrev: Jeg pynter med rødt fra 1 des. Jeg har heller ikke noe lilla, annet en adventslysene. Veldig mange jeg kjenner har frem alt av pynt i starten på desember, så jeg synes ikke det ser rart ur. er bare så vanlig i familien min å ikke pynte før lille juleaften.. men jeg vil heller ha en fin førjulstid med masse pynt en å måtte gå gjennom nyttår med pynten, for det har jo ingen hensikt syns jeg tar alltid ned pynten før nyttår (merkelig greie jeg har)
Hattivatti Skrevet 2. november 2016 #9 Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, HappyWaffle skrev: er bare så vanlig i familien min å ikke pynte før lille juleaften.. men jeg vil heller ha en fin førjulstid med masse pynt en å måtte gå gjennom nyttår med pynten, for det har jo ingen hensikt syns jeg tar alltid ned pynten før nyttår (merkelig greie jeg har) Jeg pynter tidlig og lar det stå over nyttår Juletreet sparer vi til et par dager før julaften da. Kanskje en måte for deg å gjøre det på? Jeg tenker at man lager sine egne tradisjoner, så om du vil pynte tidlig så gjør du det
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. november 2016 #10 Skrevet 2. november 2016 48 minutter siden, The Silence skrev: Jeg pynter tidlig og lar det stå over nyttår Juletreet sparer vi til et par dager før julaften da. Kanskje en måte for deg å gjøre det på? Jeg tenker at man lager sine egne tradisjoner, så om du vil pynte tidlig så gjør du det jeg har ikke juletre, bor alene å da gidder jeg ikke styret ;P men skulle jeg hatt juletre ville det nok kommet opp et par dager før julekvelden
Arkana Skrevet 2. november 2016 #11 Skrevet 2. november 2016 Man kan jo pynte med rødt når man vil. Vi venter med det meste av julepynten til lille julaften, men det kommer fram kanskje et par-tre ting i løpet av desember.
SunnivaOslo Skrevet 3. november 2016 #12 Skrevet 3. november 2016 Jingle bell jingle bell... Til helga skal jeg på loppemarked og jakte julepynt så blir det Rakfisk på kvelden med øl og akevitt🎅🎅 Må bestille gaver fra ebay denne uka og fikse ting,liker å være ferdig med det i god tid.
GammelKaktus Skrevet 3. november 2016 #13 Skrevet 3. november 2016 Jeg har planlagt gaver og jul siden januar. Og nå når vi er i november så klør jeg i hendene for jeg gleder meg sånn til å få treet opp. Prøver å vente til slutten av november da, eller iallfall til siste halvdel...
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 I dag kom snøen og med det fikk jeg ekstra julestemning! Prøver å holde meg i skinnet for å ikke bruke opp stemningen før desember, men nå er det ikke lett Anonymkode: 18d99...09f
Bokdamen Skrevet 6. november 2016 #15 Skrevet 6. november 2016 Kjøpte de første tilskuddene til julepynten denne uken. De hadde fått inn noen veldig flotte ting på Illum som ville forsvunnet om jeg ventet. Så nå merker jeg at det nærmer seg 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå