Gå til innhold

Interessert i en eldre mann, hvordan vise han at jeg kan passe han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig betatt av en mann som er en del eldre enn meg. Så mye eldre at hans eldste barn er omtrent på min alder. Han er kjekk, veltrent og morsom. Jeg vet vi har noen felles interesser, som reise og friluftsliv, og jeg tror vi hadde trivdes sammen. Vi arbeider på samme arbeidsplass, men forskjellige avdelinger, har aldri noe med hverandre å gjøre på jobb ser hverandre knapt der. Ved en anledning traff vi hverandre på byen og det ble litt kyssing. 

Jeg tror aldersforskjellen skremmer han, da han gang på gang kommenterer hvor ung jeg er. Dessuten tror jeg jeg har gitt et litt feil inntrykk av hvor gøy jeg liker å ha det: siste halve året har jeg vært mye på byen. Grunnen til det er at vennene jeg har er enten etablerte med mann og barn og er aldri ute på noe, eller så er de ute hver helg. Jeg skulle gjerne hatt flere rolige kvelder hjemme, men synes det er litt kjedelig å være alene kveld etter kveld. 

Jeg har lyst å vise at jeg er så moden, reflektert og voksen at jeg kunne ha passet han og hans liv. Hvordan kan jeg gjøre dette? Noen tips?

Anonymkode: 75d50...fba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er alderen deres?

Anonymkode: 4ce1d...bda

Skrevet

Hvis han er så gammel at han trenger noen til å passe seg, så hadde jeg nok styrt unna og overlatt det til hjemmehjelper. 

Anonymkode: 6652d...a19

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Pås skrev:

Er han singel?

Det er han. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er alderen deres?

Jeg er 26, han er 44.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han er så gammel at han trenger noen til å passe seg, så hadde jeg nok styrt unna og overlatt det til hjemmehjelper. 

Anonymkode: 6652d...a19

Morsomt. 

Skrevet

Vil du ha penisen hans inni deg?

Anonymkode: dee86...9f2

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du ha penisen hans inni deg?

Anonymkode: dee86...9f2

Jeg vil date han og se hvor det bærer videre 

Skrevet

Bare flørt og vis at du liker han! Jeg synes ikke 26 og 44 er ille! Har en kompis (43) sommer sammen med en på 26, en kjempehyggelig og oppegående jente. Null stress! Klin til! Vis at du ikke bryr deg om alder! Du vet jo allerede at han liker deg, og han tror sikkert du synes han er for gammel. Tror faktisk du må ta litt initiativ her! Lykke til!

• Liker 4
Skrevet

Ja og nei, vil du ha barn med han? Ja, det er tidlig å spørre om det siden dere ikke en gang har vært på date, men det er kanskje unødvendig å bli involvert med noen som man ikke har samme planer for livet som. Hvis du vil ha barn og han ikke vil, er det da noe poeng i å være sammen? Og hvis dere skal ha barn burde du tenke på om du vil ha en gammel far til dine barn(forutsatt at man er sammen noen år før man får barn og slikt). 

Anonymkode: fe94d...aa2

Skrevet (endret)

13 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Bare flørt og vis at du liker han! Jeg synes ikke 26 og 44 er ille! Har en kompis (43) sommer sammen med en på 26, en kjempehyggelig og oppegående jente. Null stress! Klin til! Vis at du ikke bryr deg om alder! Du vet jo allerede at han liker deg, og han tror sikkert du synes han er for gammel. Tror faktisk du må ta litt initiativ her! Lykke til!

Takk for tips!

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja og nei, vil du ha barn med han? Ja, det er tidlig å spørre om det siden dere ikke en gang har vært på date, men det er kanskje unødvendig å bli involvert med noen som man ikke har samme planer for livet som. Hvis du vil ha barn og han ikke vil, er det da noe poeng i å være sammen? Og hvis dere skal ha barn burde du tenke på om du vil ha en gammel far til dine barn(forutsatt at man er sammen noen år før man får barn og slikt). 

Helt enig, hvis det blir noe mer er det absolutt et spørsmål som skal komme opp tidlig. 

Endret av Ann Christin
Ryddet for sitat av avsporinger
Skrevet

Du må være en kvinne-kvinne som lar han vite at du er en kvinne, med et hull, som har evnen til å ta oppvasken, degge med han og helst ikke si ting flere 2-3 ganger, da har du hakk i plata. Prøv å være sensuell som bare modne voksne kvinner klarer, sug ham inn med blikket og pin ham, men aldri la ham vite at det er "med vilje", lat som at du er litt dum.

Anonymkode: ea5a7...7af

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må være en kvinne-kvinne som lar han vite at du er en kvinne, med et hull, som har evnen til å ta oppvasken, degge med han og helst ikke si ting flere 2-3 ganger, da har du hakk i plata. Prøv å være sensuell som bare modne voksne kvinner klarer, sug ham inn med blikket og pin ham, men aldri la ham vite at det er "med vilje", lat som at du er litt dum.

Anonymkode: ea5a7...7af

Håper dette er ironi.

• Liker 1
Skrevet
På 2.11.2016 den 23.28, AnonymBruker skrev:

Kjenner et par med 30 års aldersforskjell. De har et barn som er i tenårene nå. Det har ikke vært noe problem om mannen er gammel det har gått kjempebra!

Anonymkode: f0122...f6a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...