Gå til innhold

Hjemmeside

Gjest Soon Mrs S

Fremhevede innlegg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Takk for all responsen!

Ble nødt til å ta bort linken min, skal jobbe med hjemmesiden nå.

Dette blir så spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var kjempe fin. Behagelig å se på liksom. :-) Kanskje du kan legge ut bilder etterhvert?

Lykke til på den store dagen.

Skrevet

Koselig hjemmeside!

Jeg gifter meg også 20 august i Trondheim, så jeg kommer til å følge med dine forberedelser og samenligne med mine. Gøy! :wink:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Takk

Skal legge ut bilder og annet info så sidene våre etterhvert.

Synes også det ble behaglig å se på :-)

Skrevet

Kjempe fin sidè!!! :Nikke:

Virkelig koselig syntes jeg.

Hva med litt info om brudeparet? Hvor traff dere hverandre, frieriet?

Gjestebok er jo også fint å ha.

Her er vår hjemmeside. Vi er jo allerede gift. Bilder fra bryllupet skal også legges ut her så gjestene kan ta en titt i etterkant.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Rett i det om mer info om oss

Men.... han jeg skal gifte meg med er ikke så begeistret for slikt, tør ikke å gjøre det.

hmmm, han er romantisk men IKKE så ROMANTISK

Han synes det er greit med et slikt hjemmeside bare for informasjonen sin del om dere skjønner

Skal om jeg ikke for overtalt han :ler:

Skrevet

Hei.

Kjempefin side. Ble nesten inspirert til å lage en selv... om jeg orker å sette meg inn i det :)

Det eneste som jeg syntes manglet, var noen bilder på dere selv... ellers var siden flott.

Lykke til.

Runa.

:hjerte: Vi gifter oss den 25/6-05 :hjerte:

Skrevet

Litt på siden kanskje, men jeg har vært i en vielse i Lo kirke for noen år siden og vil gjerne gi et tips: Du må huske å gå veeeeeeeldig sakte opp kirkegulvet siden det er så kort. Husker vi var flere gjester som reagerte på at de kom inn, og vips så var de fremme ved alteret uten at vi hadde fått tid til å nyte synet av den vakre bruden. Det var litt kjipt. Håper forresten det ikke er den samme kvinnelige presten som var der den gang (ca 5 år siden), det var mye stotring, feil navn osv. Brudeparet ble litt skuffet over det. Lykke til med den store dagen!!

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Litt på siden kanskje' date=' men jeg har vært i en vielse i Lo kirke for noen år siden og vil gjerne gi et tips: Du må huske å gå veeeeeeeldig sakte opp kirkegulvet siden det er så kort. Husker vi var flere gjester som reagerte på at de kom inn, og vips så var de fremme ved alteret uten at vi hadde fått tid til å nyte synet av den vakre bruden. Det var litt kjipt. Håper forresten det ikke er den samme kvinnelige presten som var der den gang (ca 5 år siden), det var mye stotring, feil navn osv. Brudeparet ble litt skuffet over det. Lykke til med den store dagen!![/quote']

Takk for tipset!

Stakkars prest, måtte nå være 1 gang for henne.

Skrevet

Fin side, men synes det er litt voldsomt å anbefale gjestene å være der 30 minutter før, tenk hvis det er en annen vielse før deg, eller den som skal gifte seg 1400 anbefaler sine gjester å være der 30 minutter tidligere ;)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Fin side' date=' men synes det er litt voldsomt å anbefale gjestene å være der 30 minutter før, tenk hvis det er en annen vielse før deg, eller den som skal gifte seg 1400 anbefaler sine gjester å være der 30 minutter tidligere ;)[/quote']

Ja det er nå sant! men det har seg slikt at vi har et opplegg for våre gjester både like før og etter vielsen. Siden dette er en hemmelighet så kan vi ikke si hvorfor de må være der i så god tid før. Skal si hva det er når tiden og detaljene er i boks... :-)

Skrevet

Fin side, definitivt en av de bedre bryllupssidene jeg har sett på en stund. Har et par kommentarer:

- Lag navigasjonsmeny på alle sidene, ikke bare frontsiden. Ellers må man jo hoppe fram og tilbake fra startsiden. Det er kjedelig. Eller bruker du frames? Noe er i hvertfall galt med navigasjonsmuligheten.

- Bytt om den nederste linken til noe annet enn "Tom side".

- Krymp bildene av kirken. Jeg har en rask linje, og selv for meg lastet de tregt. Bruk et grafikkprogram, og lag de mindre. Du kan til og med gjøre det i vanlig Paint.

- Hvis dere har gjester som ikke vet akkurat hvor Lo kirke er, så skriv en nøyaktig forklaring på hvordan man kommer seg dit fra nærmeste tettsted! Dette er viktig, spesielt hvis dere vil at folk skal være der 30 min før tiden.

Er et par andre småting også, men siden dette er en hyggelig side laget for privatpersoner, så skal jeg ikke si noe mer. :) Siden er som sagt ganske bra.

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare en liten detalj: Jeg ville hatt menyen du har på forsiden (til venstre) med meg på alle de andre sidene, slik at du slipper å trykke back hele tiden. :wink:

Skrevet

Jeg synes siden var kjempefin! det er da ikke så mye jobb å klikke på home for å komme tilbake til menyen??

Skrevet
Jeg synes siden var kjempefin! det er da ikke så mye jobb å klikke på home for å komme tilbake til menyen??

Det er irriterende, og ting som gjør deg irritert, gjør at du misliker en side. Og så kommer du ikke tilbake til den. Selvfølgelig er det litt annerledes og litt mindre seriøst når det er en privat side for en bestemt hendelse, enn når det er en firmaside el.l. Men det er fremdeles ekstra museklikk, og det tar henne max 30 min å fikse det, slik at andre ikke trenger å henge seg opp i det.

OK, jeg jobber med webteknologi og er litt skadet av det. Men alle som prøver seg på web design bør få litt seriøs tilbakemelding, så blir også deres sider litt bedre.

Catzy

Skrevet

Det er irriterende, og ting som gjør deg irritert, gjør at du misliker en side. Og så kommer du ikke tilbake til den. Selvfølgelig er det litt annerledes og litt mindre seriøst når det er en privat side for en bestemt hendelse, enn når det er en firmaside el.l. Men det er fremdeles ekstra museklikk, og det tar henne max 30 min å fikse det, slik at andre ikke trenger å henge seg opp i det.

OK, jeg jobber med webteknologi og er litt skadet av det. Men alle som prøver seg på web design bør få litt seriøs tilbakemelding, så blir også deres sider litt bedre.

Catzy

jeg jobber ikke med det og er enig med deg.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Hei

Takk for alle innspill når det gjaldt hjemmesiden vår.

Det er selfølgelig noe vi skal rette på i den, har ikke sagt at det var ferdig. Setter utrolig stor pris på komentarer jeg har fått.

Må si at jeg er litt stolt over at jeg fikk mye positiv respons, brukte 3 dager på å lage den og jeg har ikke noe som helst erfaring med slikt fra før. Så for de som har lyst vil jeg si; stå på! Det er bare å trykke seg fram det gjorde jeg.

Skal sette meg ned i helga for å rette opp ting som ikke jeg var heldig med på sidene mine.

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...