Gå til innhold

Mann i grøfta.. Kunne han ikke ha ringt noen..??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du kan så si. Kanskje det ikke var dekning der?

Skrevet

Hahaha! Herregud, så sinnsykt parodi-materiale. "Say goodbye to the puppies for me to" :ler: 

Anonymkode: 9af00...ad3

Skrevet

"Hei, mor og far. Ja, så ligger jeg her i grøftekanten da, etter å ha ramla på rulleskøytene mine. Har så sykt vondt i det ene håndleddet! Ville bare si at jeg er glad i dere, nå som ting går mot slutten her. Ikke får jeg ringt ambulanse heller, for det er en haug av sykt sjeldne pokemons akkurat rundt her jeg ligger. Hils til marsvina mine, og fortell dem at jeg er glad i dem. Farvel!" 

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.dagbladet.no/nyheter/kevin-trodde-han-skulle-do-her-er-den-rorende-avskjeden/64042930

Skjønner ikke helt hvorfor han ikke kunne brukt telefonen for å ringe etter hjelp i stedet for å filme seg selv?:flau:

Anonymkode: 5af41...8e9

Leste et annet sted at det ikke var dekning der, så derfor fikk han ikke ringt. 

Anonymkode: eeb42...b15

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hei, mor og far. Ja, så ligger jeg her i grøftekanten da, etter å ha ramla på rulleskøytene mine. Har så sykt vondt i det ene håndleddet! Ville bare si at jeg er glad i dere, nå som ting går mot slutten her. Ikke får jeg ringt ambulanse heller, for det er en haug av sykt sjeldne pokemons akkurat rundt her jeg ligger. Hils til marsvina mine, og fortell dem at jeg er glad i dem. Farvel!" 

Fikk seriøst latterkrampe, tårene sprutet..:laugh:

Anonymkode: 5af41...8e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...