Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 jeg er i et fast forhold som jeg har det kjempe bra i og som jeg gjerne vil fortsette i jeg kunne aldri ha forlatt han elsker han av hele mitt hjerte. men jeg blir bare litt forvirret av meg selv, hva er dt jeg vil oppnå, hva er dte jeg vil frem til... saken er den, nesten hver natt drømmerjeg at jeg er utro, greit nok dette var visst vanlig leste jeg her inne.... men noe annet er vel ikke så vanlig, så fort jeg blir kjent med nye gutter, feks nå fikk vi en ny gutt på jobben, så ser jeg på dem som potensielle kjærester.. av en eller annen grunn trekker jeg dem mot meg også, og får de alle etter meg... men jeg liker å se at de liker meg, men i mine stunder kan jeg tenke "hm lurer på hvordan vi ville ha vært som et par" osv... men innerst inne kan jeg ikke si at jeg kjenner noen følelser for dem-.. det er bare den undringen, men det er med hver eneste gutt..... hva er galt? jeg ville da aldri oppgitt forholdet mitt, og jeg har det jo bra....
Gjest Bhsiltsk Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 Vil si at det er også normalt, jeg. Og helt lovlig så lenge du ikke gjør noe annet enn flørte, vise interesse og sånt. Kanskje går det over, kanskje ikke.
Gjest Hillary.. Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Het ærlig, jeg legger merke til andre jenter som er sånn - mot alle menn. Single, gifte, samboere, i parforhold... Jenta skal ha den hele og fulle oppmerksomhet av alle og ser ut til å ha et enormt behov for å stå i fokus. Får en annen jente fokus, så er det å sette gassen i bånn for å sørge for at gutta ser henne i stedet. Hun flørter vilt og hemningsløst med alle og oppfører seg til tider som om hun er på sjekker'n. Forteller man en slik jente at man er interessert i en fyr, så regn med at hun legger seg etter han også. "Men bare for å flørte selvsagt!" Jeg har ikke sansen. Jeg synes det er et oppmerksomhetsbehov som er unormalt. Og det kan lett plage andre...
Gjest john Doe Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 Og helt lovlig så lenge du ikke gjør noe annet enn flørte' date=' vise interesse og sånt. quote'] Ja dette hørtes jo helt uskyldig ut. For min del synes jeg utroskap går med flørting. Hvis du samtidig viser mannen mye interesse "og sånt" da har du allerede gått alt for langt. Trådstarter: Det at du ser på hver gutt du møter som en fremtidig potensiell kjæreste er en svært dårlig ting. Hvis du komer inn i en dårlig tid med typen ddin, samtidig som du kikker på andre/flørter villt med dem, så vil gresset nok virke grønnere på den andre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå