AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Trenger litt penger og var sett her inne at noen har kjøpt brukte truser.... Så hvor hvor selger man brukte truser? Pris? Hvordan foregår salgsprissessen? Liker dere at de lukter noe eller at det er noe slags søl i dem? Anonymkode: 4a788...8ae
cmd Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 det fins marked og har sett noe annonser ja. men jeg har ingen erfaring med kjøp av truser... liker heller ikke..
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, cmd skrev: det fins marked og har sett noe annonser ja. men jeg har ingen erfaring med kjøp av truser... liker heller ikke.. Hvor finner du de annonsene hen? Tenkte det er lettjente penger, om noe vil snuse på mine brukte truser og ha glede av det så vær så god Anonymkode: 4a788...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Pass på! Noen av de som kjøper bruke truser gjør det fordi de driver forskning på gener, ikke for å leke med dem. Anonymkode: 0a21f...3d4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pass på! Noen av de som kjøper bruke truser gjør det fordi de driver forskning på gener, ikke for å leke med dem. Anonymkode: 0a21f...3d4 Okei... Hva forsker de på? Hehe og hvor har du hørt det? Er det "farlig" for meg? Anonymkode: 4a788...8ae
cmd Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 på noe 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner du de annonsene hen? Tenkte det er lettjente penger, om noe vil snuse på mine brukte truser og ha glede av det så vær så god Anonymkode: 4a788...8ae jeg har en profil på nakenprat og der er mange jenter som selger brukte truser.
Gjest Edorf Skrevet 2. november 2016 #7 Skrevet 2. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger litt penger og var sett her inne at noen har kjøpt brukte truser.... Så hvor hvor selger man brukte truser? Pris? Hvordan foregår salgsprissessen? Liker dere at de lukter noe eller at det er noe slags søl i dem? Anonymkode: 4a788...8ae Jøss !.....Har mengde brukte truser .........Bare å sende adr.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 2. november 2016 #8 Skrevet 2. november 2016 Finnes marked for salg av brukte truser, ja. Aldri solgt, men har fått spørsmål om å selge. Pris vet jeg ingenting om.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #9 Skrevet 2. november 2016 Lese om ei norsk 3 barnsmor som tjente hele 10 000 kr på p selge trusene sine hehe. Men hvor tror dete det er best å selge de? Jeg tuller ikke, kan også selge trusene sammen med et par bilder også, feks hvor det er synlig med Cameltoe ol. Kanskje trusa dratt litt til siden sånn st sprekken vises. Høres ut som lettjente penger om jeg dinner potensielle kjøpere.... Anonymkode: 4a788...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #10 Skrevet 2. november 2016 Det er mange menn som tenner på brukte truser og ikke har noen problemer med å bruker flere hundre kroner pr truse, inkludert meg. Grunnen til at jeg, og mange med meg, likevel ikke er en potensiell kjøper er faren for falske varer eller "forurensede" varer. Tenk på resturantkokken som spytter i maten før den blir servert. Med brukte truser er det ingen garanti for at trusen utelukkende er brukt av kvinner. Det kan ha vært en mann med i prosessen, bare for å være jævlig. Enten at han har brukt trusa selv eller enda verre spermet i den før den selges. Ikke for noen annen grunn enn kokken som spytter i maten. Så lenge det ikke finnes en troverdig måte å garantere at en trusa ikke er forurenset av en mann, kommer jeg aldri til å våge å kjøpe. Anonymkode: eab7a...dc9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #11 Skrevet 2. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange menn som tenner på brukte truser og ikke har noen problemer med å bruker flere hundre kroner pr truse, inkludert meg. Grunnen til at jeg, og mange med meg, likevel ikke er en potensiell kjøper er faren for falske varer eller "forurensede" varer. Tenk på resturantkokken som spytter i maten før den blir servert. Med brukte truser er det ingen garanti for at trusen utelukkende er brukt av kvinner. Det kan ha vært en mann med i prosessen, bare for å være jævlig. Enten at han har brukt trusa selv eller enda verre spermet i den før den selges. Ikke for noen annen grunn enn kokken som spytter i maten. Så lenge det ikke finnes en troverdig måte å garantere at en trusa ikke er forurenset av en mann, kommer jeg aldri til å våge å kjøpe. Anonymkode: eab7a...dc9 Hmmm hvordan være troverdig da? Jeg har intensjoner om å bruke den selv, vil jo være "seriøs". Og den skal få min muselukt Anonymkode: 4a788...8ae
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 Henger meg på denne... Er også nysgjerrig og vurderer dette Anonymkode: 6204d...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #13 Skrevet 25. november 2016 På 11/2/2016 den 22.19, AnonymBruker skrev: Det er mange menn som tenner på brukte truser og ikke har noen problemer med å bruker flere hundre kroner pr truse, inkludert meg. Grunnen til at jeg, og mange med meg, likevel ikke er en potensiell kjøper er faren for falske varer eller "forurensede" varer. Tenk på resturantkokken som spytter i maten før den blir servert. Med brukte truser er det ingen garanti for at trusen utelukkende er brukt av kvinner. Det kan ha vært en mann med i prosessen, bare for å være jævlig. Enten at han har brukt trusa selv eller enda verre spermet i den før den selges. Ikke for noen annen grunn enn kokken som spytter i maten. Så lenge det ikke finnes en troverdig måte å garantere at en trusa ikke er forurenset av en mann, kommer jeg aldri til å våge å kjøpe. Anonymkode: eab7a...dc9 De fleste seriøse truseselgere legger alltid ved flere bilder av plagget i bruk, da har man ihvertfall en viss garanti for at det er brukt av en jente/dame Anonymkode: 6f83a...8c0
Drama.Queen Skrevet 25. november 2016 #14 Skrevet 25. november 2016 Noen som vil kjøpe mine? 😏 De trusene har gått gjennom mye drama skal jeg si dere, selger dem til rimelig pris. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #15 Skrevet 25. november 2016 10 minutter siden, Drama.Queen skrev: Noen som vil kjøpe mine? 😏 De trusene har gått gjennom mye drama skal jeg si dere, selger dem til rimelig pris. Hvilke drama? Anonymkode: 56bbe...14c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #16 Skrevet 7. desember 2016 På 25.11.2016 den 20.55, Drama.Queen skrev: Noen som vil kjøpe mine? 😏 De trusene har gått gjennom mye drama skal jeg si dere, selger dem til rimelig pris. Er det fittesaft på dem? Anonymkode: dbdf7...00e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #17 Skrevet 8. desember 2016 Hvor mye får man for å selge trusa si da? vet det sikkert varierer menn sånn i snitt..? Anonymkode: 909df...769
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #18 Skrevet 8. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye får man for å selge trusa si da? vet det sikkert varierer menn sånn i snitt..? Anonymkode: 909df...769 Hvis trusa er brukt i én dag får du rundt 400 kr. Er trusa brukt i 3 dager får du rundt 600 kr. Anonymkode: cedae...ba3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #19 Skrevet 8. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis trusa er brukt i én dag får du rundt 400 kr. Er trusa brukt i 3 dager får du rundt 600 kr. Anonymkode: cedae...ba3 Det lønner seg å selge etter bare èn dags bruk da. Godt å vite, og heldigvis - ekkelt å bruke den samme trusa tre dager på rad! Anonymkode: 3c405...40b
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #20 Skrevet 19. desember 2016 Det er faktisk veldig mange som tenner på det og veldig mange som kjøper så absolutt mulig å tjene en del penger her. Men de fleste som kjøper nå vil ha personlig levering da det har vært mange mannfolk som ga seg ut for å være damer på nett og solgte. Greit å vite før du begynner. Har selv kjøpt flere ganger og alltid møtt dama for å være sikker, det er også en ekstra spenning i det. Lurer du på noe ang dette så er det bare å spørre :) Anonymkode: fa265...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå