Gå til innhold

Æ å dyra i fjøset.

Anbefalte innlegg

Gjest Timaras
Skrevet (endret)

Har et stort problem etter at vi måtte Stille klokken i helgen som var.

Trenger vel 1 uke på å omstille seg igjen.

Trenger vi egentlig å Stille den hærsens klokka 2 ganger i året.

Blir irritert når man våkner kl 5 om Morran. Hjelper lite å legge seg til et annet tidspunkt. Våkner kl 5 uansett. Mye bedre å våkne kl 6.

Er det flere som sliter med den flyttinga av klokka?

Vet dyrene i fjøset å kan ha problem med det.

Endret av Jaikkesant
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg våkner også tidligere, men det er jo bare bra. Jeg er våken og opplagt når jeg står opp. Dessuten har jeg vett nok til å legge meg når jeg er trøtt, så jeg får like mye søvn. 

Gjest Timaras
Skrevet (endret)
5 minutter siden, stan skrev:

Jeg våkner også tidligere, men det er jo bare bra. Jeg er våken og opplagt når jeg står opp. Dessuten har jeg vett nok til å legge meg når jeg er trøtt, så jeg får like mye søvn. 

Prøver ¨legge meg når jeg rt trøtt her å. MEN når jeg kommer i senga, så slter jeg med smerter i ryggen, det tar en stund før det roer seg, så da våkner jeg til igjen. Og kan fort ta en stund før jeg sovner.

Liker freden å roen mellom 6 og 7 om morningen. Nå er den roen mellom 5 og 7. Selv om jeg bor alene. Bor jo i blokk, og naboene sover.

Får heller begynne å sette enda mer  pris på de små ting, som denne roen en ekstra time en så lenge .:sprettoy:

Endret av Jaikkesant
Skrevet

Det jevner seg ut i løpet av neste uke:)

Skrevet

Husker da arbeidstiden min ble flyttet fra å starte 21:00 til 23:00, det tok på for å si det forsiktig, spesielt med tanke på at jeg jobbet lange uker og det ble to timer pendling hver dag til og fra jobb (1 time hver dag). Fra tidligere, når jeg jobbet dagtid, så var den samme timen dere snakker om også ett problem, men det går seg til etter hvert.

Jeg har i de fem årene jeg har jobbet natt ikke hatt noen rytme over det hele, ei heller benyttet vekkeklokke for å stå opp så jeg har kommet meg på jobb. Sengetid har vært alt fra å legge meg om 09:00 tiden til 13:00 tiden, har jeg følt meg opplagt så også noe senere, poenget var å våkne opp så jeg rekker jobben (kommet for sent noen ganger men det har vært grunnet trafikkale problemer og lang omkjøring dersom noe skjer på vinterstid).

Gjest Timaras
Skrevet
19 minutter siden, stan skrev:

Det jevner seg ut i løpet av neste uke:)

Hehe. Håper det. Visst ikke må jeg begynne å drikke rødvin.:fnise:

Gjest Timaras
Skrevet
12 minutter siden, made4u skrev:

Husker da arbeidstiden min ble flyttet fra å starte 21:00 til 23:00, det tok på for å si det forsiktig, spesielt med tanke på at jeg jobbet lange uker og det ble to timer pendling hver dag til og fra jobb (1 time hver dag). Fra tidligere, når jeg jobbet dagtid, så var den samme timen dere snakker om også ett problem, men det går seg til etter hvert.

Jeg har i de fem årene jeg har jobbet natt ikke hatt noen rytme over det hele, ei heller benyttet vekkeklokke for å stå opp så jeg har kommet meg på jobb. Sengetid har vært alt fra å legge meg om 09:00 tiden til 13:00 tiden, har jeg følt meg opplagt så også noe senere, poenget var å våkne opp så jeg rekker jobben (kommet for sent noen ganger men det har vært grunnet trafikkale problemer og lang omkjøring dersom noe skjer på vinterstid).

Har selv jobbet skift.Så kjenner til den timen om natten, når jeg var nattvakt.

Kan være vanskelig dette med å bruke indre klokke. Er vel slik vi er bygd. Som regel går det bra.

Må vel si at jeg har ikke så mye å klage over. kan jo bare ta en strekk på sofaen 1 time, når man blir trøtt på dagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...