Gå til innhold

Analsex tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er utrolig glad i analsex, og har veldig rumpefetisj fra før. Det betyr mye for han. Men jeg synes det er så vondt, holder ut i 2 min før jeg må be han stoppe. 

Vi har prøvd bedøvende krem, anal eaze. Men den svir noe inni hell! Gjør jeg noe feil? Skjønner ikke hvorfor det brenner på innsiden, og alltid på den ene siden. Har hatt litt hemorider men de er borte og det skal vel ikke ha noe å si nå? hm. Det er kirsebær duft, kan det være parfymen da kanskje. Isåfall noen som vet om en bedøvende krem uten noe form for parfyme? Eller andre "anal hacks"

Tipper jeg får en spydig kommentar om hvorfor jeg lar han gjøre det når det er vondt, så på forhånd: jeg vil prøve ut det jeg kan før jeg sier nei, jeg vil jo glede han så ofc ill try. 

Anonymkode: f35a2...593

Skrevet

La han få prøve en dildo på seg selv først. Da vet han hvor forsiktig han bør være med deg.

Anonymkode: cc18c...7ba

• Liker 5
Skrevet

Bruk lang tid. Masse lube, en finger, masse lube, 2 finger, masse lube. Saaaaakte og forsikig.

Vet at apoteket har gode glidemidler.

Anonymkode: f1059...5ea

Skrevet

jepp.. som de fleste skriver, prøv med masse glidemiddel og en finger, to , tre slik at åpninger en blitt større... 

så får han putte kuken hans :)

Skrevet

Du har prøvd det du kan. Det funker ikke. Be han dra dit peppern gror.

Hva er det som er så bra med denne fyren at du er villig til å ofre din egen helse for han?

Anonymkode: 843a7...ab0

Skrevet

Vi har ofte anal sex og jeg synes det er deilig. Vi bruker bare masse vaselin og det funker best synest jeg.

• Liker 1
Skrevet

Eller mye vasselinmasse.

Anonymkode: c2310...e75

Skrevet

Tid! Masse masse tid! Og glidemiddel eller vasselin seff, men tid!
Han må ikke ha hastverk, og spessielt ikke om det gjør vondt for deg! :(
Noen klarer bare ikke analsex dog, så om det ikke funker med god oppvarming og sakte strekking, syns jeg han bør gi opp den drømmen 

Skrevet

Nei, mye tid. ikke masse.

Anonymkode: c2310...e75

Skrevet

Jeg hadde en kjæreste en gang som også hadde rumpefetisj. Han maste ikke, men det kom hyppige hint om hvor mye han hadde lyst til å gjøre div.. :P Jeg hadde aldri fått noe opp i rumpa, han var over gjennomsnittet stor, og jeg tenkte at dette ville gjøre vondt. Faktisk forstår jeg ikke hvordan vi fikk det til(lot han gjøre det 3-4 ganger - frivillig fra min side altså), for vi brukte ikke glidemiddel(mye naturlig fuktighet da, er det helt tørt går det jo ikke). Vi tok det bare veeeeldig sakte, ikke hardt, og alt gikk bra. Men glidemiddel vil jeg si er et must, selv om jeg ikke trengte det. En får gjerne bruke fingre først for å varme opp. Stillingen kan også ha litt å si, han lå bak meg i skje.

Anonymkode: 182c1...c6e

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har prøvd det du kan. Det funker ikke. Be han dra dit peppern gror.

Hva er det som er så bra med denne fyren at du er villig til å ofre din egen helse for han?

Anonymkode: 843a7...ab0

Ofrer ikke min egen helse nei haha, og ja der kom den. Du har tydligvis ikke noe forhold hm? :)  

Skrevet

Og takk til alle andre som faktisk svarer! :) Får vel gjøre det da, og se hvordan det går. 

Ts

Skrevet

Min erfaring er at det må læres.

I begynnelsen var det sånn at jeg måte "gå" inn veldig rolig og forsiktig, mange pauser, mye glidemiddel, og oppvarming med finger/butplugg først. Etter hvert går det lettere og lettere, jeg tror det er fordi at dama nå vet at det blir godt og ikke vondt, og hun slapper av mer. 

Nå er det sånn at hun ikke trenger glidemiddel dersom hun har kommet en gang eller to først, og hun får noen ganger orgasme av bare analsex.

Anonymkode: 5cf2b...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...