Gå til innhold

Er det slemt av meg å skrive at jeg ikke vil ha kontakt med lubne jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er medlem på en datingside, men tenner ikke på "store" jenter, og foretrekker tynne. Men er det slemt av meg å skrive dette i profilteksten? Jeg vil ikke høres slem og negativ ut, men har jo preferanser.

Anonymkode: b94fd...d87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes egentlig det er greit. Men husk at det er mange damer som egentlig er normalvektige/slanke som ser på seg selv som litt lubne, så du kan gå glipp av litt der :P 

Anonymkode: 32481...bac

• Liker 30
Skrevet

Nei det synes jeg ikke.

Skrevet

Det er greit nok at du vil ha ei slank dame (altså, ville ikke datet en overvektig og/eller utrent mann jeg heller siden jeg selv er slank og fit), men det høres ærlig talt veldig overfladisk ut å skrive det på datingside. Hadde jeg lest en datingside det stod det på hadde jeg tenkt at denne mannen vil bare ha seg et knull. Det er greit nok at man bare vil ha seg et knull altså, men det er ikke jeg interessert i. 

Anonymkode: b5ed3...461

• Liker 23
Skrevet

hva er "tynn" i dine øyne da? Noen kaller meg tynn (55 kilo/160 cm) mens jeg anser meg som lubben fordi jeg har litt mage og lår.. Kommer an på øyet som ser vettu. Du kan skrive det, for det er jo ærlig forsåvidt. Men du går glipp av mange gode potensielle damer, vi er mer enn utseendet trossalt. 

Anonymkode: 3c7ff...60c

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor må du skrive det? Liker du ikke lubne damer, må det da holde å ikke kontakte dem?

Og kontakter de deg, så kan man høflig avvise. Se, så enkelt!

Anonymkode: ed6e5...89d

• Liker 19
Gjest canacas
Skrevet

Det er greit, men mange damer vil nok ikke respondere positivt på det. Uansett om de er tynne, lubne eller tjukke. Du risikerer å miste dem alle. 

Skrevet (endret)

Det er jo for all del greit, men jeg som slank, og som sånn sett passer dine preferanser, hadde klikka deg bort fortere enn fortest. Tipper jeg ikke er aleine om det. Skikkelig usexy. 

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 32
Skrevet

Det er ikke sikkert at det er så lurt å gjøre det. Hvis du skriver det så kan du skremme bort flere enn de du ønsker å "skremme" bort. Det å ikke ønske å date lubne/overvektige jenter er legitimt det, men det å skrive det kan få deg til å fremstå som en overfladisk dust som også pene/slanke jenter velger bort. Du er nok ikke alene om å ikke ønske å date noen som er overvektig, det tror jeg ganske mange av begge/alle kjønn kan kjenne seg igjen i, men det er litt teit å rope det ut. 

• Liker 9
Skrevet

Det handler ikke om at du har preferansene, det handler mer om hva det betyr at du faktisk skriver en slik type kommentar på profilen. Da vektlegger du det mye og selv tynnere damer kan tenke at du er noe overfladisk siden det er et av punktene du syns er viktigst. I praksis er det jo det samme om du sier det høyt eller ikke, men det er litt sånn mangel på sosiale antenner å skrive det i profilen. Det er sånt man ikke sier, på en måte. Men du kan jo alltids skrive det og satse på at ei jente med en personlighet som matcher din tar kontakt. Kanskje hun har skrevet det på sin profil også ;)

Anonymkode: 6dec0...611

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, super-s skrev:

Det er ikke sikkert at det er så lurt å gjøre det. Hvis du skriver det så kan du skremme bort flere enn de du ønsker å "skremme" bort. Det å ikke ønske å date lubne/overvektige jenter er legitimt det, men det å skrive det kan få deg til å fremstå som en overfladisk dust som også pene/slanke jenter velger bort. Du er nok ikke alene om å ikke ønske å date noen som er overvektig, det tror jeg ganske mange av begge/alle kjønn kan kjenne seg igjen i, men det er litt teit å rope det ut. 

Dette!

Jeg er overhodet ikke lubben selv, men tidligere når jeg var på tinder, så luket jeg bort de som skrev slikt. Uansett hvor kjekke de var, eller hvor bra profilen virket ellers. Det får en bare til å fremstå som overfladisk, og det er svært lite tiltrekkende.

Er et helt legitimt ønske å ha, men du gjør etter min mening lurt i å ikke skrive noe slikt. Be heller om å få snapchaten deres, legg til på facebook og sjekk instagram bilder. Da vil du nok få et bedre bilde av jenta enn du først får ut fra profilen. 

• Liker 8
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Jeg tror det er lurt å hanke inn flest mulig i form av en åpen profiltekst. Utsilingen kan du foreta etterpå. Slik jeg har forstått det, så får ikke menn like mange forespørsler som kvinner, og hvis du ikke vil skremme vekk noen, bør du vise deg fra din beste side. Håpe å få en del dates, og avvise de som ikke er aktuelle på en høflig måte.

Å satse på en fulltreffer ved første forsøk, er nok urealistisk. Regn med å legge litt arbeid i dette;)

Velmente råd fra ei som ikke har vært på datingsider ... men har jobbet innen markedsføring...

Skrevet

Jeg er ikke lubben, men slank og veltrent - hadde aldri sendt deg melding om jeg hadde lest at du har skrevet det på profilen din. Det viser at du i stor grad er overfladisk og det trekker ned attraksjonsverdien din betraktelig. Vil du ikke ha en lubben dame kan du bare la være å svare de lubne damene, enklere er det ikke. Jeg er ikke så glad i altfor store menn heller men har ikke skrevet det på profilen min, jeg dropper bare å svare dem. 

Anonymkode: 07f52...7fc

• Liker 5
Gjest Minesveiper
Skrevet

Synes ikke du skal skrive det og det er fordi du trykker ned andre mennesker med å gjøre det. Folk vil reagere på det og du vil få dårligere respons. 

Skrevet

Hvorfor skrive noe om det? Du kan heller la være å ta kontakt med de du ikke finner interessant. 

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, -lykke- skrev:

Er et helt legitimt ønske å ha, men du gjør etter min mening lurt i å ikke skrive noe slikt. Be heller om å få snapchaten deres, legg til på facebook og sjekk instagram bilder. Da vil du nok få et bedre bilde av jenta enn du først får ut fra profilen. 

Så du mener det er bedre å bli kjent med jenten og gi henne forhåpninger, kanskje til og med falle litt for oss-og så spør om Facebook så vi kan dumpe henne om hun er feit? Det kommer til å føre til langt mer sårede følelser

Men det er kanskje verdt å såre noen jenters følelser for å ikke skremmer vekk pripne damer som ikke tåler at mannen er åpen om sine preferanser?-om de så har preferanser selv

TS: Jeg har det ikke stående i profilen, men jeg har ved flere anledninger spurt jenta rett ut om hun er feit hvis hun bare var ansiktsbilder.  Det fører ikke til problem så lenge du håndterer situasjonen rett. Jeg har aldri ødelagt sjansene mine med noen på den måten. Men de biter hvis de lukter svakhet

• Liker 1
Skrevet

En tekst som forvandler Brad Pitt til Quasimodo på 2 sec. 

• Liker 16
Skrevet
19 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Så du mener det er bedre å bli kjent med jenten og gi henne forhåpninger, kanskje til og med falle litt for oss-og så spør om Facebook så vi kan dumpe henne om hun er feit? Det kommer til å føre til langt mer sårede følelser

Men det er kanskje verdt å såre noen jenters følelser for å ikke skremmer vekk pripne damer som ikke tåler at mannen er åpen om sine preferanser?-om de så har preferanser selv

TS: Jeg har det ikke stående i profilen, men jeg har ved flere anledninger spurt jenta rett ut om hun er feit hvis hun bare var ansiktsbilder.  Det fører ikke til problem så lenge du håndterer situasjonen rett. Jeg har aldri ødelagt sjansene mine med noen på den måten. Men de biter hvis de lukter svakhet

Men altså, hvor store forhåpninger kan man gi? Når jeg var aktiv på Tinder gikk det relativt raskt før vi i det minste la hverandre til på snap  (er jo bare å slette personer om man ikke ønsker videre kontakt. Og nei, før du sier noe videre, så trenger man ikke gjøre dette på en ufin måte). De færreste snakker vel veldig lenge uten å legge hverandre til på en av de sosiale mediene jeg nevnte? Og når man snakker sammen på for eksempel tinder, så tar man jo ikke dette så fryktelig seriøst med en gang, man er jo klar over at mulighetene for at den andre snakker med flere enn deg er stor.

• Liker 1
Skrevet

Det er litt som å gå inn på gaysir for en jente og drive at man bare vil ha kontakt med jenter, det er helt greit å skrive! Men man får Fremdeles meldinger av man folk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...