anonym0000 Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Jeg omplasserte hunden min i sommer, da jeg gikk gjennom et stygt brudd med eks samboer gjennom 3,5 år, fikk ny jobb samtidig,alt var rot og jeg følte jeg ikke strakk til. Jeg har skikkelig kjærlighetssorg over henne, og angrer meg ihjel på at jeg omplasserte i det hele tatt. Er jeg verdens verste person om jeg ber familien jeg omplasserte til om å få henne tilbake? Er dette "normalt"?
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Siden det har gått så kort tid kan du jo tilby deg å kjøpe henne tilbake. Regner med at du hadde hatt hunden mye lenger før det.
Gjest 123Sol Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Du kan vel ikke bare få hu tilbake sånn uten videre? Hvis familien ikke vil gi fra seg hunden så kan du ikke gjøre så mye.
anonym0000 Skrevet 1. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2016 Har ikke spurt familien enda. Hvis de sier nei er det såklart ikke så mye jeg kan gjøre, desverre. Men det er verdt et forsøk.
Tvist Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, anonym0000 skrev: Har ikke spurt familien enda. Hvis de sier nei er det såklart ikke så mye jeg kan gjøre, desverre. Men det er verdt et forsøk. Men du er da sikker på at du strekker til og kan beholde hunden så lenge den lever? 1
The Kitten Skrevet 1. november 2016 #6 Skrevet 1. november 2016 Hadde det vært meg du spurte ville du fått nei. Ikke fordi jeg hadde hatt lyst til å være slem, men fordi jeg hadde blitt for glad i hunden til at jeg hadde klart å gi den fra meg. 2
Leo Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 Du kan selvfølgelig spørre, men hadde det vært meg du hadde omplassert hunden til ville svaret ha vært nei. Både fordi jeg ganske sikkert hadde blitt knyttet til hunden, men også fordi jeg ikke ville ha ønsket å levere hunden tilbake til noen som er så vinglete. Sommeren er ikke så lenge siden og hvem vet om du ikke har skiftet mening til våren igjen. Og siden du spør om det er "normalt", så vil jeg ikke si at det er det. Omplassert er omplassert. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå