Gå til innhold

Daten tråkket over intimgrensen, hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Har datet en kar en stund nå, og alt har virker veldig bra så langt. Vi har masse å prate om, og sexen er fantastisk, bortsett fra en ting... saken er at jeg har litt issiues rundt det å bli slikket. Jeg synes det er dødsdigg, men er nødt til å være veldig trygg på personen først. Er så utrolig sårbart og intimt for meg...

Han har flere ganger prøvd seg, dvs kysser og "pirrer" meg i området men da har jeg bare flyttet hoder hans oppover ol, så det har aldri blitt noe kleint. Det samme skjedde i går,  og etter vi var ferdige lå vi å pratet og jeg sa jeg satte pris på om han kunne unngå å prøve seg på det, at jeg har litt problemer men det kommer når jeg er klar. Det var greit, og han forstår det. Så skulle ha hente noe på siden av sengen, og bøyde seg på en måte over meg. Så begynte han å kysse og slikke meg, og jeg bare frøs og lå helt rolig mens tårene rant. Han holdt på en stund mens jeg bare lå stiv og urørlig og holdt for ansikter mitt. Så penetrerte han meg og holdt på en stund før han skjønte at noe var galt. Spurte hvorfor jeg lå sånn og hva som var galt. Da var jeg nok mest sint, så kledde på meg og dro hjem. Spurte hva han tenkte med, som gjorde det rett etter den praten vi hadde, der jeg fortalte åpent og ærlig  hvorfor jeg slet med det og han a han forstod. 

Var ikke topp stemning når jeg dro, så han var opprørt/lei seg, men var selv så trist og sint så klarte ikke si så mye. Fått en melding i dag der han beklager så mye og håper det gikk greit. Svarte st det var en kiip avslutning på en fantastisk kveld, men at jeg var sint og trist på samme tid. Siden har jeg ikke hørt noe,  og lurer veldig på hva jeg skal gjøre fremover. Føler han bør ta initiativ og at jeg hadde grunn til å reagere. Sitter hjemme å gråter nå og vil jo allerhelst bare ligge i armkroken hans

Anonymkode: cfb02...f6a

Videoannonse
Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet

Han føler vel kanskje at han har dretet på draget da ts og at du ikke vil ha noe mer med han å gjøre. 

Skrevet

Har du blitt misbrukt?

Jeg synes du burde vært mye tydeligere med ham hvis det er slik at du disassosierer av munnsex.

Anonymkode: 3c3d1...8e8

• Liker 6
Skrevet

Dette var utrolig teit av ham. Han trodde sikkert at hvis han gjorde det så brøt han isen på det området. Veldig lite lurt av ham, men antar at siden du fortalte at du egentlig liker det, men trengte mer trygghet først, så trodde vel han i sin verden at det var riktig å gjøre det.
Ikke helt gjennomtenkt det der fra hans side. 
Han føler seg nok dum nå som han har forstått at det ikke ble helt som han hadde tenkt. Jeg tror du er den som må tenke gjennom om du ønsker videre kontakt, han har beklaget seg, så det er vel opp til deg nå,

Anonymkode: 2159f...81b

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette var utrolig teit av ham.

Uenig. 

De ligger og har nettopp hatt sex. Hun forteller at hun må bli trygg på ham blabla. Kanskje han tok dette som at hun begynte å bli trygg på ham og at han kunne forsøke? Hun stoppet ham ikke, hun sa ingenting.

Eneste som er rart er at han ikke la merke til at hun gråt, men hvem vet. Kanskje det var mørkt i rommet. Kanskje han trodde gråten var stønning.

• Liker 22
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg skal prøve å komme med en mening, og ikke et råd: Ikke kast bort tid på idioter. 

Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Jeg skal prøve å komme med en mening, og ikke et råd: Ikke kast bort tid på idioter. 

Idioter?

Mannen prøvde å gjøre det godt for TS.

• Liker 8
Skrevet

Han burde helt klart ha hørt på deg, men det er litt uklart hva du formidlet til ham og hvordan. Du skriver både at du fortalte at "jeg har litt problemer men det kommer når jeg er klar" og  "Spurte hva han tenkte med, som gjorde det rett etter den praten vi hadde, der jeg fortalte åpent og ærlig  hvorfor jeg slet med det".

Hvor streng vi utenforstående kan være med ham kommer litt an på hva du fortalte ham. Selvsagt er det ikke greit av ham selv om du "bare" sa det første, men dersom du fortalte mer, slik du indikerer i det andre sitatet, så tyder det jo på at han ikke respekterer dine ønsker og behov i det hele tatt.

• Liker 4
Gjest Overrasket
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Idioter?

Ja, jeg synes fyren som er beskrevet i hovedinnlegget er en idiot. Jeg tror ingenting på at han ikke visste at han gjorde noe galt og ikke skjønte før etterpå at hun frøs og gråt. I beste fall er han tidenes minst forståelsefulle i senga, i verste fall er han en skikkelig drittsekk. 

Skrevet

Idioter?

Et seksuelt overgrep, gjort i beste mening.. 

Jeg mistenker at en god del av problemet har ligget i svak kommunikasjon rundt temaet.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idioter?

Ja det er skikkelig deilig når folk tråkker over grenser.

Anonymkode: bd404...9f9

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Ja, jeg synes fyren som er beskrevet i hovedinnlegget er en idiot. Jeg tror ingenting på at han ikke visste at han gjorde noe galt og ikke skjønte før etterpå at hun frøs og gråt. I beste fall er han tidenes minst forståelsefulle i senga, i verste fall er han en skikkelig drittsekk. 

Vi leser nok innlegget veldig forskjellig. Jeg leser det ikke som at TS lå og hulket høyt i senga.

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig forbanna selv, og tenker at er man så dum eller respektløs i denne situasjonen, så er man det i andre situasjoner også, noe jeg har fått bekreftet før.

• Liker 6
Gjest Overrasket
Skrevet

Vi leser nok innlegget veldig forskjellig. Jeg leser det ikke som at TS lå og hulket høyt i senga.

"Mens tårene rant" handler ikke om mannens utløsning, vet du. 

Skrevet
1 minutt siden, Oppgitt78 skrev:

Et seksuelt overgrep, gjort i beste mening.. 

Jeg mistenker at en god del av problemet har ligget i svak kommunikasjon rundt temaet.

Et overgrep? Er du sprø?

Hvis TS har blitt misbrukt kan jeg til nød gå med på at hun ble retraumatisert, men han har ikke begått noe overgrep slik hun beskriver situasjonen.

• Liker 9
Skrevet

Tror det har veldig mye å si hvordan de ordla seg i den samtalen og hvordan fyren er ellers. Det kan vært med vilje, og det kan ha vært en feil. Var det mørkt i rommet?

Anonymkode: e958d...613

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Overrasket skrev:

"Mens tårene rant" handler ikke om mannens utløsning, vet du. 

Som jeg skrev ...

TS ligger og gråter mens han slikker henne, skriver hun. Hvis det var mørkt i rommet kan han ha oppfattet det som stønning, altså lyder av vellyst.

Nei, her burde TS ha kommunisert mye tydeligere at hun ikke liker munnsex og hvorfor. Stakkars mann.

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er skikkelig deilig når folk tråkker over grenser.

De har nettopp hatt sex og han tror at samtale de hadde åpner opp for at TS kanskje er klar for oralsex. Han forsøker seg og hun avviser ham verken med ord eller handlinger. Han hører (kanskje) noen lyder, som han oppfatter som stønning.

Uansett er ikke dette et overgrep eller at han gjør noe veldig galt. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Et overgrep? Er du sprø?

Hvis TS har blitt misbrukt kan jeg til nød gå med på at hun ble retraumatisert, men han har ikke begått noe overgrep slik hun beskriver situasjonen.

Selvfølgelig er det et overgrep!

Hvis man forteller noen at det er noe de absolutt ikke ønsker at de skal gjøre med kroppen sin før de er blitt trygge, og så presterer de å gjøre AKKURAT det? Hva annet kan man kalle det enn et overgrep?

Man er jo nødt til å være fullstendig retardert om man ikke forstår dette?

Det er ikke rart at det skjer mange overgrep hvor den ene parten tror det er frivillig sex når dette er enkelts holdninger

Anonymkode: e40d5...f31

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev ...

TS ligger og gråter mens han slikker henne, skriver hun. Hvis det var mørkt i rommet kan han ha oppfattet det som stønning, altså lyder av vellyst.

Nei, her burde TS ha kommunisert mye tydeligere at hun ikke liker munnsex og hvorfor. Stakkars mann.

Hvordan kommuniserer man noe tydeligere enn å be ham direkte om å la være, som hun gjorde?

Anonymkode: 0c887...7f5

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...