AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Frokost: 2 knekkebrød med lettere servelat, tynt lag lett majones og 10 mandler. Lunsj: 2 egg, litt paprika, og 2 skiver skinke (eggerøre). Stekt med litt smør. Middag: En svinesteaklet, litt ris (halv av en halv pose, boil in bag), grønnsaker og litt saus over. Har drukket en energidrikk etter trening. Omlag 3 kopper kaffe og 1 glass sukkerfri saft. Løp 1 mil og forbrant ca 600 kcal idag. Nå har jeg momset litt nachochips, og litt smågodt her og der tidligere idag. Ikke bra i det hele tatt.. Føler jeg har spist så masse! Anonymkode: 28685...ac5
Kelsier Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Nei, det er sannsynligvis alt for lite, som der ALLTID er i disse trådene. Hvis du ikke ser det selv, så ville jeg tatt en prat med fastlegen. 5
Krapylet Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Slike tråder minner mest om barnehage unger som kommer og viser fram tegningen sin og sier den er stygg bare for at den voksne skal si at "neida, den er jo kjempefin!" Men for å svare: Hvis man tror det der er mye mat har man enten en spiseforstyrrelse eller bare lav intelligens. Velg selv. 13
Gjest Nanne70 Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Temmelig lite, ja. Spis heller tilstrekkelig og variert mat, så slipper du søtsug.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Vil ikke si du har spist masse nei, men ikke alt for lite heller med tanke på middagen og at du har spist snop. Hadde du byttet ut snopet med feks havregrøt til kvelds og evt et knekkebrød sammen med eggerøren så hadde det vært en helt ok dag kalorimessig. Riktignok fortsatt i underskudd siden du har trent i tillegg. Anonymkode: 27053...32a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå