AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Torsdag skal jeg fly til Spania, har ikke planer om å ha med innsjekket bagasje da det kun er 24 timer forbundet med jobb. Flyet går tidlig på morgenen, hvor tidlig bør jeg være på Gardermoen? Anonymkode: 62346...cf7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Torsdag skal jeg fly til Spania, har ikke planer om å ha med innsjekket bagasje da det kun er 24 timer forbundet med jobb. Flyet går tidlig på morgenen, hvor tidlig bør jeg være på Gardermoen? Anonymkode: 62346...cf7 Når er klokkeslett for avreise da? Anonymkode: ecbe4...d92
reiseglad Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 1,5 time før avgang når du ikke har bagasje, kanskje 1 time og 15 minutter hvis jeg allerede er sjekket inn på nett. Er det avreise i 7-8-tida, er det en god del reisende der.
funginger Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Har jeg sjekket inn på nett, har boarding passet på telefonen, hadde jeg ikke giddet å være der mer enn en time før, kanskje mindre, ender alltid opp med å sitte og vente lenge. Har aldri opplevd at sikkerhetskontrollen har tatt mer enn 10 min på Gardermoen heller. Ville heller sjanset på 45 min enn 1 t 15. Kommer an på når bussen/toget går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå