Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ensom og har ingen venner. Kan ikke forklare helt hvorfor, men det har bare blitt sånn. Familie tar ikke mye kontakt, hører ingenting fra bekjente uten at jeg kontakter først og de som var mine venner har jeg ikke sett på lenge. 

Det er så vondt til tider. Spesielt når det nærmer seg ny festsesong med julebord, nissefest, nyttår osv. Jeg blir ikke bedt og har heller ingen å be. 

I dag tenkte jeg spesielt på en fremtidig bryllupsdag. For hva gjør jeg da når ingen kan være min forlover.

Jeg vet ikke om det er fordi jeg er dum og teit. Jeg vet ikke hvorfor.  

Anonymkode: f1150...599

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :) Om du bor i Stavanger området så blir jeg gjerne venn med deg :) 

Anonymkode: 75241...976

Skrevet

Gjør du noe aktivt for å få nye venner? Eller har du gitt litt opp? Har du kjæreste? Vanskelig å gi noen gode råd når man vet såpass lite om situasjonen din... Kanskje du kan fortelle litt mer? :) 

Skrevet

er ikke alene og føle det du :(

Skrevet

Du er ikke alene. Har ingen venner selv faktisk, ikke en eneste en. Har sambo og barn og ei søster jeg har god kontakt med. Men ingen aldri venninner som jeg finner på noe meg, snakker med på meldinger eller telefon. Har kun bekjente som jeg slår av en prat med når jeg møter dem. Heldigvis er jeg sosial i jobben min, men trist å tenke på at jeg ikke har noen venninner:( Er jo ei ei blid, hyggelig jente/dame som er oppegående. Hadde ikke hatt annet enn søstern min til å være forlover. Har kun opplevd kortvarige vennskap, vet ikke hva jeg gjør galt. 

Anonymkode: 0e7c1...da0

Skrevet

Kanskje det dere gjør galt er å ha kjæreste? Det er sikkert lett å falle tilbake på det "vennskapet", da har man ikke den driven etter å komme seg ut blant folk. 

En annen ting er at jenter ofte bonder over guttetrøbbel, fester, forelskelser osv. Om du er med ut en gang i halvåret, men blir henta av trofaste Arne klokka ett, er du kanskje på en annen planet i ungdomsår -tjueåra? De kommer rett og slett ikke så nær deg. 

Eller kanskje du blir litt kjedelig, for noen, det gjelder jo å finne noen med  samme interesser. En å gå på sopptur eller i opera med, liksom. Det blir litt det samme som festing, felles opplevelser styrker vennskapet!

Anonymkode: 6f626...749

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...