AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Jeg er en 29 år gammel kvinne som har datet aktivt de siste 3 årene. Har ikke hatt noe hell hittil. Har forsøkt å lese alle mulige tips og råd (inkl. her inne), men ender opp med å gå på smell etter smell alikevel. Kommer det et punkt hvor man bør innse at man bare ikke er fin nok, interessant nok, morsom nok, pen nok - for noen? Er det patetisk å fortsette å date i håp om at det endelig skal klaffe? Kjenner selvfølelsen begynner å skrante og jeg begynner å bli deprimert faktisk. Alle rundt meg finner seg noen og forsvinner, mens jeg forblir singel. Har vært singel i 5 år.. Anonymkode: 19af1...9e4 1
stan Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Kanskje du bør prøve i et annet miljø? Eller kanskje du har blitt for flink til "spillet" dating. Men ikke gi opp. 5
Coronas Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Må ikke gi opp. Vet ikke hvordan du møter disse datene dine, men prøv å kutt ut dating apper eller steder. Løft hodet og se på folk som er rundt deg. På butikken, i byen, utesteder, i parken osv. Flørt heller med dem en de på sukker, tinder osv. Kanskje det er noen på jobben som kan fange interessen din ? 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Jeg var singel i 11 år før jeg traff min kjære. Du har bare ikke møtt den rette enda. Prøv å ikke virke desp etter å få kjæreste, bare prøv å oppføre deg normalt. Til slutt møter du en du liker, som også liker deg. Anonymkode: 7c5fa...b6a 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 Du møter den rette, ikke gi opp Men, går du etter menn som egentlig signaliserer at de er utilgjengelige for noe seriøst? Anonymkode: 67900...bed
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Hva gjør du for å endre deg selv da? Er du bevisst på hvem du går etter? Hva har du å tilby, hva kan du bli bedre på osv. Anonymkode: fbdc8...a68
herzeleid Skrevet 2. november 2016 #7 Skrevet 2. november 2016 Jeg tror det er veldig få mennesker som ikke har de nødvendige kvalitetene for å kunne få en kjæreste, men om det går på trynet hver gang er det nok en ide å endre mønster/fremgangsmåte. Det virker å være en gjenganger på forumet at kvinner og menn har forskjellige forventninger til relasjonen uten at det klargjøres på forhånd, slik at det som for han er lettvinte ligg med en jente som ikke er interessant for noe mer for kan være et forsøk på å innlede et seriøst forhold. For mange kan nok løsningen være å bli kjent før man har sex, gå etter andre typer menn eller skifte sjekkearena. Har inntrykk av at menn i 20-årene først og fremst bruker Tinder for å få seg noe lettvint, så om du ikke vil kaste bort ytterligere tre år vil det kanskje være bedre å prøve å møte noen via en ny hobby eller aktivitet? 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #8 Skrevet 2. november 2016 Kjenner meg veldig igjen TS, vi er like gamle. Jeg har derimot aldri hatt et forhold og vet ikke om jeg vil klare det. Jeg ser på meg selv som nokså attraktiv, men har ikke draget på de aller kjekkeste. Det er heller ikke så farlig for meg, for jeg vektlegger andre ting mer enn utseendet. Men jeg vet menn finner meg attraktiv, får ofte høre at jeg er søt og jeg har en veltrent kropp. En del av de jeg har datet har jeg ikke vært interessert i da det har vært tydelig at vi er forskjellige og ikke har hatt den beste kjemien. Men så er det de jeg faktisk har likt, hvor praten går i ett og alt virker veldig fint - de mennene trekker seg unna. Oftest skyld på kjemien eller at de har truffet noen andre. Det har aldri klaffet fullstendig for meg. Jeg ser også en del yngre ut, og de som sjekker meg opp ute er alltid yngre enn meg. Jeg har prøvd det og, men jeg merker veldig forskjell i modenhet og hva de er ute etter. De mennene som er over 30 år har sjelden vist interesse for meg. :/ Jeg kler meg absolutt ikke utfordrende eller barnslig, men jeg opplever likevel tydelig at menn over 30 ikke virker interessert. Vennene mine sier også at jeg må ha en moden mann med ting på stell, og det har jeg ikke klart å finne blant menn i 20-årene. Er skikkelig fortvila. Unnskyld at jeg kapret tråden litt. Anonymkode: d762d...742 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #9 Skrevet 2. november 2016 Kjenner meg veldig igjen. Jeg dater ikke aktivt, men jeg har datet litt iblant og tatt helt skrekken fra det hele fordi jeg blir oppgitt av at mennene enten kun vil ha sex eller at de ikke tar kontakt igjen. Traff en mann fast. Det varte i 18 måneder. Tok slutt i januar. Det var veldig tøfft, for det føles som om hele kontakten ikke betydde noe som helst for han mens det betydde så mye for meg. Håpet jo at det ville vare, men nei. Forstår dine følelser. Har det på samme måte. Anonymkode: 3a4b7...b5a 1
wulfie Skrevet 2. november 2016 #10 Skrevet 2. november 2016 Det er ikke nødvendigvis noe gale med hverken den ene eller den andre personen. Det handler om å finne noen som DU klaffer med, og den personen finnes der ute! Jeg ville lagt dating på is, ikke tenkt så mye på det. Og vet du hva? Det med at folk sier at man treffer noen når man minst venter det - er faktisk helt sant. Stresser du for mye med å finne noen kan du gå på en smell å bli sammen med feil person, eller ikke finne noen fordi du bryter deg selv ned for hver gang det ikke funker! 1
jabx Skrevet 3. november 2016 #11 Skrevet 3. november 2016 På 1.11.2016 den 19.12, AnonymBruker skrev: Jeg er en 29 år gammel kvinne som har datet aktivt de siste 3 årene. Har ikke hatt noe hell hittil. Har forsøkt å lese alle mulige tips og råd (inkl. her inne), men ender opp med å gå på smell etter smell alikevel. På hvilken måte går du på en smell? Dumper de deg eller er det du som mister interessen? Ta en titt på Matthew Hussey: https://www.youtube.com/user/gettheguyteam 1
EnKoppTe Skrevet 3. november 2016 #12 Skrevet 3. november 2016 På 2.11.2016 den 11.29, AnonymBruker skrev: Kjenner meg veldig igjen. Jeg dater ikke aktivt, men jeg har datet litt iblant og tatt helt skrekken fra det hele fordi jeg blir oppgitt av at mennene enten kun vil ha sex eller at de ikke tar kontakt igjen. Traff en mann fast. Det varte i 18 måneder. Tok slutt i januar. Det var veldig tøfft, for det føles som om hele kontakten ikke betydde noe som helst for han mens det betydde så mye for meg. Håpet jo at det ville vare, men nei. Forstår dine følelser. Har det på samme måte. Anonymkode: 3a4b7...b5a Samme her, er helt skremt at hvordan menn oppfører seg på dating/forholdsmarkedet. Ikke noe for meg i det heletatt så jeg har også gitt opp å møte noen. Egentlig er det ganske godt å ikke ha noe så negativt hengende over seg og skape stress, utrygghet og dårlig selvbilde. Kanskje det kan være litt ok å la menn holde på uten oss også? 1
Xcase33 Skrevet 3. november 2016 #13 Skrevet 3. november 2016 På 11/1/2016 den 19.12, AnonymBruker skrev: Jeg er en 29 år gammel kvinne som har datet aktivt de siste 3 årene. Har ikke hatt noe hell hittil. Har forsøkt å lese alle mulige tips og råd (inkl. her inne), men ender opp med å gå på smell etter smell alikevel. Kommer det et punkt hvor man bør innse at man bare ikke er fin nok, interessant nok, morsom nok, pen nok - for noen? Er det patetisk å fortsette å date i håp om at det endelig skal klaffe? Kjenner selvfølelsen begynner å skrante og jeg begynner å bli deprimert faktisk. Alle rundt meg finner seg noen og forsvinner, mens jeg forblir singel. Har vært singel i 5 år.. Anonymkode: 19af1...9e4 Nå er det vel mannfolk som ber deg ut på date uten at du trenger å gjøre så forferdelig stor innsats så skjønner ikke helt ? Det er vel bare å vente - du får vel tilbud nok som det er? Husk at det er langt flere single unge menn enn kvinner så den ubalansen taler din fordel. Skal være glad du ikke er singel mann i 30årene tror jeg ..da er du f****ed. Det finnes veldig få ledige i den aldersgruppen av kvinnfolk, mens det svermer av mannfolk på leting. 1
Nettinettet Skrevet 3. november 2016 #14 Skrevet 3. november 2016 9 minutter siden, Xcase33 skrev: Skal være glad du ikke er singel mann i 30årene tror jeg ..da er du f****ed. Det finnes veldig få ledige i den aldersgruppen av kvinnfolk, mens det svermer av mannfolk på leting. Hæ? Det er jo haugevis av single kvinner i 30 årene som leter etter en mann! Jeg ser på det som helt omvendt jeg.. Få menn, masse damer. Joda, det kan være vanskelig for en vanlig norsk mann å selge seg inn hos damene, men lærer du deg å sjarmere skal du se at dørene åpner seg 2
Xcase33 Skrevet 3. november 2016 #15 Skrevet 3. november 2016 4 minutter siden, Nettinettet skrev: Hæ? Det er jo haugevis av single kvinner i 30 årene som leter etter en mann! Jeg ser på det som helt omvendt jeg.. Få menn, masse damer. Joda, det kan være vanskelig for en vanlig norsk mann å selge seg inn hos damene, men lærer du deg å sjarmere skal du se at dørene åpner seg Det kan godt være det er haugevis av kresne single kvinnfolk i 30årene ...da er det ikke så lett å være en vanlig norsk mann burde kanskje utdypet det ...men endrer ikke situasjonen og synspunktet så veldig egentlig.
Nettinettet Skrevet 3. november 2016 #16 Skrevet 3. november 2016 (endret) På 3.11.2016 den 22.13, Xcase33 skrev: Det kan godt være det er haugevis av kresne single kvinnfolk i 30årene ...da er det ikke så lett å være en vanlig norsk mann burde kanskje utdypet det ...men endrer ikke situasjonen og synspunktet så veldig egentlig. Hva er det de kresne damene du snakker om vil ha som du ikke har? Endret 9. november 2016 av ninuska_
Xcase33 Skrevet 3. november 2016 #17 Skrevet 3. november 2016 (endret) På 3.11.2016 den 22.22, Nettinettet skrev: Hva er det de kresne damene du snakker om vil ha som du ikke har? Generelt sett så har de fleste av dem barn fra før av. De er veldig kresne på hvilke menn som da passer inn i livene deres og iforhold til barn fra tidligere forhold. Stort sett så er de veldig lite villige til å gjøre noen tilpasninger i livene deres selv og det blir veldig tungt å passe inn kun på deres premisser og behov. Så sånn sett kan man si de er veldig kresne på spesielt hvem de slipper til. Så er de stuck med masse dårlige erfaringer fra andre tidligere menn og man får et forventningspress lagt over på en selv for å vise seg bedre. Endret 9. november 2016 av ninuska_
Nettinettet Skrevet 3. november 2016 #18 Skrevet 3. november 2016 46 minutter siden, Xcase33 skrev: Generelt sett så har de fleste av dem barn fra før av. De er veldig kresne på hvilke menn som da passer inn i livene deres og iforhold til barn fra tidligere forhold. Stort sett så er de veldig lite villige til å gjøre noen tilpasninger i livene deres selv og det blir veldig tungt å passe inn kun på deres premisser og behov. Så sånn sett kan man si de er veldig kresne på spesielt hvem de slipper til. Så er de stuck med masse dårlige erfaringer fra andre tidligere menn og man får et forventningspress lagt over på en selv for å vise seg bedre. Hvis "alle" kvinner du møter er lite villige til å gjøre tilpasninger i livene sine for at du skal passe inn, så kan det hende at det er du som egentlig bør gjøre noen tilpasninger for å passe inn på deres behov og premisser? Det er noe med det at flertallet ofte er ett flertall av en grunn.. Jeg ser nemlig at alenemødre er veldig fleksible og ikke så vanskelige å ha med å gjøre, så lenge fyren er klar for å ta ansvar som familiefar og stille opp for barna som om de var hans egne. Hvis ikke du kan det, så bør du heller ikke ha alenemødre som interessant i det hele tatt. Det er mange single damer i 30 årene uten barn som er klare for barn f.eks. Hvis man skiller seg litt ut fra mengden er det vanskeligere å finne en man virkelig trives med, men det er er ikke umulig. Positiv innstilling og pågangsmot så går det bra
Nettinettet Skrevet 3. november 2016 #19 Skrevet 3. november 2016 Når det kommer til det at de har dårlige erfaringer med tidligere menn, så ikke se på det som ett forventningspress men en stor fordel. Da er det jo bare enkelt for deg å ta dem med storm og vise dem hvordan en skikkelig bra mann er!
Gjest Ajax Skrevet 3. november 2016 #20 Skrevet 3. november 2016 Jeg synes du skal gi opp. Kjøp deg en dyr katt/hund som krever mye jobb, så har du noe å bruke tiden din på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå