Gå til innhold

Tinder hookup samme kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av dere som har truffet menn fra Tinder hvor dere har hatt sex samme kveld, og hvor det lå i kortene før dere møttes ? 
Hvordan så meldingene ut , mye frem og tilbake, snakking på telefonen først ?
Jeg spør fordi jeg har lyst å hooke med damer samme kveld som jeg begynner å skrive til dem...men vet liksom ikke helt hvordan. Finner at hvis jeg bare er vanlig "hyggelig" så slutter de å svare ganske fort, samme hvis jeg prøver å være litt "drøy". Har ikke verbalisert intensjon heller forid jeg tenker at det blir for mye for de fleste damer, de vil ikke komme bort til meg hvis jeg har sagt at jeg er ute etter sex, de vil ikke "love bort" sex, selv om de kanskje også er keen på pulings.

Så har dere truffet noen på denne appen som dere hooket med ganske fort, og hvordan foregikk det, hvordan kan jeg få opp oddsen ?

Anonymkode: 53104...bb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare skriv "lyst til å ha det litt gøy i kveld? :)" som en åpningslinje da. Du kan iallefall ikke late som du er ute etter noe annet bare fordi da vil de ikke dra på besøk til deg. Jeg har ofte fått slike meldinger og jeg har ofte blitt fristet, hadde jeg ikke vært litt tilbaketrukken til menn akkurat nå (pga eksen er i hodet mitt konstant) så hadde jeg neppe takket nei til enkelte av de. Så bare prøv og se om noen "biter på".

Anonymkode: b446f...980

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finner at hvis jeg bare er vanlig "hyggelig" så slutter de å svare ganske fort, samme hvis jeg prøver å være litt "drøy".

Så har dere truffet noen på denne appen som dere hooket med ganske fort, og hvordan foregikk det, hvordan kan jeg få opp oddsen ?

Sorry, men det er åpenbart hva problemet er - og det er et veldig veldig vanlig problem

En dame kommer ikke til å bli overbevist av personligheten din. Hvor drøy du kan være er proposjonell med hvor kjekk du er. Hvis du ikke er spesielt attraktiv kommer du til å bli sett på som et creep om du er for drøy. Samma med hyggelig, det er kjedelig - med mindre du er attraktiv.

Det er ikke grense på hvor overfladisk det er, okcupid gjorde en undersøkelse. Det de kom frem til at hvor attraktiv mannen var hadde MYE mer å si for hvor god jenta mente profilTEKSTEN var, enn det selve profilteksten. (Så vidt jeg husker var jentas vurdering av profilTEKSTEN 90-95% bestemt av mannens utseende)

Skal du ha hookup må du være mer attraktiv enn de 100 andre tindermatchene hun har tilgjengelig den dagen
Eneste tipset er: Be attractive and don't be unattractive. 

Hvis du er endel kjekkere en den type mann hun kan vente seg å få et forhold med har du en hvis sjans

Muskler hjelper også

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Sorry, men det er åpenbart hva problemet er - og det er et veldig veldig vanlig problem

En dame kommer ikke til å bli overbevist av personligheten din. Hvor drøy du kan være er proposjonell med hvor kjekk du er. Hvis du ikke er spesielt attraktiv kommer du til å bli sett på som et creep om du er for drøy. Samma med hyggelig, det er kjedelig - med mindre du er attraktiv.

Det er ikke grense på hvor overfladisk det er, okcupid gjorde en undersøkelse. Det de kom frem til at hvor attraktiv mannen var hadde MYE mer å si for hvor god jenta mente profilTEKSTEN var, enn det selve profilteksten. (Så vidt jeg husker var jentas vurdering av profilTEKSTEN 90-95% bestemt av mannens utseende)

Skal du ha hookup må du være mer attraktiv enn de 100 andre tindermatchene hun har tilgjengelig den dagen
Eneste tipset er: Be attractive and don't be unattractive. 

Hvis du er endel kjekkere en den type mann hun kan vente seg å få et forhold med har du en hvis sjans

Muskler hjelper også

Interessant :fnise: Ikke overraskende akkurat, men husker du hva undersøkelsen het eller artikkelen? 

Skrevet
3 minutter siden, Minesveiper skrev:

Interessant :fnise: Ikke overraskende akkurat, men husker du hva undersøkelsen het eller artikkelen? 

Nei dessverre, men du finner den sikkert om du googler noe sånt som okcupid profile research

Skrevet

Har vært med på en spontan sexdate via tinder og han var direkte og ærlig om hva han ønsket, samtidig som han var morsom å skrive med og lite høytidelig. Han maste ikke for å si det sånn. Innrømmer at det er et must at fyren ser bra ut for at jeg skal vurdere noe sånt, og det er et must å treffes offentlig først slik at jeg har en exit-mulighet.

Anonymkode: 4e896...f56

• Liker 1
Skrevet
På 1.11.2016 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Mange av dere som har truffet menn fra Tinder hvor dere har hatt sex samme kveld, og hvor det lå i kortene før dere møttes ? 
Jeg spør fordi jeg har lyst å hooke med damer samme kveld som jeg begynner å skrive til dem...men vet liksom ikke helt hvordan. Finner at hvis jeg bare er vanlig "hyggelig" så slutter de å svare ganske fort, samme hvis jeg prøver å være litt "drøy". Har ikke verbalisert intensjon heller forid jeg tenker at det blir for mye for de fleste damer, de vil ikke komme bort til meg hvis jeg har sagt at jeg er ute etter sex, de vil ikke "love bort" sex, selv om de kanskje også er keen på pulings.

Ser du bra ut?

Skrevet

Jeg har hatt mine sveip på Tinder, ja. Du blir sveipa om du ser harry og ekkel ut, og du blir sveipa om du har noe teit i profilteksten din (som at "trening er livet" og noe om pupper, sex og biler. Også om du har dårlig norsk. Jeg liker ikke dumme menn).

Dette er de eneste to tingene vi har å dømme dere ut fra, så her er det viktig å stråle! ;);) Men dropp profilbildet som ble tatt for sju år siden der du var sexy og solbrun, om du nå er tjukk, skjeggete og kvisete.

Jeg har hatt samtale med flere på Tinder, men tror at jeg bare endte opp med å møte en av dem.

Dette var samme kveld. Det lå i kortene at det kunne skje, men ingenting er skrevet i stein. Jeg er kresen på menn, så han kunne lett blitt dumpet. Det hadde han forresten blitt om han begynte å snakke skittent til meg på chaten før vi møttes. Æsj og harry!

Vi var begge på fest, og bestemte oss for å møtes på byen. Husker ikke alt vi snakket om, men det var vanlige ting som dreide om å finne ut av hvem vi var og vi snakket om utestedene i byen.

Vi møttes, begge litt småfull og vi hooka opp senere på kvelden.

Han var forresten SINNSYKT kjekk! :roser:

Jeg kan ikke svare for alle jenter, men jeg HATER pågående menn, spesielt på chat før vi i det hele tatt har møttes. Ett dick pick, og du er droppa.

Skrevet
16 timer siden, Tibbie skrev:

Jeg har hatt mine sveip på Tinder, ja. Du blir sveipa om du ser harry og ekkel ut, og du blir sveipa om du har noe teit i profilteksten din (som at "trening er livet" og noe om pupper, sex og biler. Også om du har dårlig norsk. Jeg liker ikke dumme menn).

Dette er de eneste to tingene vi har å dømme dere ut fra, så her er det viktig å stråle! ;);) Men dropp profilbildet som ble tatt for sju år siden der du var sexy og solbrun, om du nå er tjukk, skjeggete og kvisete.

Jeg har hatt samtale med flere på Tinder, men tror at jeg bare endte opp med å møte en av dem.

Dette var samme kveld. Det lå i kortene at det kunne skje, men ingenting er skrevet i stein. Jeg er kresen på menn, så han kunne lett blitt dumpet. Det hadde han forresten blitt om han begynte å snakke skittent til meg på chaten før vi møttes. Æsj og harry!

Vi var begge på fest, og bestemte oss for å møtes på byen. Husker ikke alt vi snakket om, men det var vanlige ting som dreide om å finne ut av hvem vi var og vi snakket om utestedene i byen.

Vi møttes, begge litt småfull og vi hooka opp senere på kvelden.

Han var forresten SINNSYKT kjekk! :roser:

Jeg kan ikke svare for alle jenter, men jeg HATER pågående menn, spesielt på chat før vi i det hele tatt har møttes. Ett dick pick, og du er droppa.

Skriver under på den her!

Anonymkode: b446f...980

• Liker 4
Skrevet

Partybilder eller bilder med unger utgår også på Tinder.

Skrevet
17 timer siden, jabx skrev:

Ser du bra ut?

Ja, det  gjør jeg. Får mye oppmerksomhet fra damer, men sjelden jeg får til noe på byn fordi jeg er sjenert, og redd for pene damer:P. Tinder dates har vært bra for sexlivet mitt i år... men noen ganger vil jeg gjerne skippe forbi hele dating-gamet å bare få dem til sengs. Har en tinder profilbilde i bar overkropp. Jeg vet at jeg sikkert mister mye damer på det fordi det skal man liksom ikke gjøre, det er sånn "flashy" og "se på meg". Det sender i hvert fall et signal om at jeg er useriøs, noe som er bra, og jeg får mer matcher med det bildet enn noe annet bilde jeg har brukt fordi jeg faktisk er veltrent, og fordi det er i en naturlig setting.

• Liker 1
Skrevet

Når du har fått i gang en samtale på Tinder, og hun spør deg et spørsmål som ikke gir ja/nei-svar, så kan du svare "kan vi ta det over en øl?"

Anonymkode: d4e2a...ad3

Gjest spicy91
Skrevet

1 gang - spammet ned i ettertid. Ingen god match :dry:

Skrevet

Du kan ikke avtale å ha sex før første møte når dere har begynt å chatte bare samme dag. Avtal noe uformelt hvor det er en rømningsmulighet for henne. Det er ikke gøy å avvise, så det er ikke gøy å møte noen som virker steinklar allerede. Ta en øl litt tidlig på fredag/lørdagskvelden, si du skal på en fest etterpå men gjerne treffes på byn senere e.l. Har dere det bra så stikker du ikke på den festen såklart.

Synes det er greit når man holder det kort på mld, når det er litt impulsivt og ikke er bygget opp noe type forventninger hverken til det ene eller det andre så er det liksom ikke noe stress og møtes og bare se hva som skjer. Er det helg og litt alkohol involvert så ligger det jo nok i kortene på en måte, går man på den type date så shaver man leggene først liksom. 

Skrevet

Det er verdt å merke seg:

Enten kan du samle opp fire- fem sexdater på en kveld pr. tinder, eller så får du mindre enn en match per 30. hlyresveip. Noen mellomting finnes ikke. Kvinnene er utrolig samstemte.

Hvor stort er stedet du bor på, hvor mange kan du ha innenfor radien din?

• Liker 2
Skrevet
På 11/1/2016 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Oddsen stiger med hvor bra kropp og bilder du har som greier å formidle dette. Samtidig som du virker halveis sosialt oppegående i meldingene og ikke er en seriemorder som ser etter sitt neste offer. Jenter liker å kunne si neste dag at ting bare skjedde, at du var så sjarmerende og gentlemann.

Anonymkode: 211a7...f39

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd tinder no nokre månader etter eitt brot i januar og har funne ut att tinder funkar dårleg for min del. 

Anten er eg for mykje frampå, eller so byrja dei samtalen med kva eg jobbar med.

Og då dett dei fleste av lasset når eg seie att eg er Energimontør. 

For det e jo ikkje mange som forstår kva yrket mitt består av ☺️

Men eg tenkjer at det må no ver hyggelegare å snakke om hobbyar, då det er av faktisk større interesse enn jobb 😁

For ein jobb er jo i teori 40år og berre 1/3 del av dei åra er jobbing minus 5veker ferie i året i snitt 👌

Eg personleg leitar etter ei jente som vil utfordra meg i alt, båe sofa avslapping, fjellgrunn, musikk, turar til utland og innland, klatring eller rappelering ned fjell og alt som e gøy.

Og det viktigaste e jo att begge partar er generelt interessert i den andre personen sine aktivitetar.

Men de ekje sånn at alle menneske er prikk like uansett, so de e jo kvar sin smak ✌️

Takk for meg

Mvh 

Jan Ivar 

Skrevet
På 1.11.2016 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Hva skriver du da?

Skrevet

Eg har funne ut att de beste svaret eg kan gje er att eg jobbar med grøn energi.

Eg pla skrive att eg jobbar mot høgspenning og stolpebygging. Men de er jo kraftverk og vasskraft eg har best peiling på. 

Men de må jo vere forståeleg for dei damene eg skriv til.  So eg lurer på om dei i da heile e interessert i da eg drive med uansett?

Kan hende eg seier hei først, og så spør eg om å ta ein kaffi i Bergen feks. Og det er mange jenter som synest att de er for direkte.

Vakje de det som var meininga med tinder å ver direkte ? 

Men eg føler sjøl att for meg fungerer de betre å gå ut og møte folk utanom å gå gjennom tinder. 

Er ofte på no stress,  bar kollektivet og akademiske kvarter for å møte oppegåande og flotte mennesker som er interessante og interesserar seg for grøn energi. 

✌️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...