Gjest Bhsiltsk Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 Hva er det? Har dere noen favoritter? Finnes det en sang som forteller nøyaktig hvordan det er å ha noen å elske? Og finnes det en sang som beskriver hvordan det er å miste noen? For meg er det disse: Kjærlighet: "I'll be your lover, too" med Van Morrison Miste noen: "The dance" med Garth Brooks og "Arms of the angel" med Sarah McLachlan. Hva med dere?
Gjest Mamma1 ikke innlogget Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 Synes den fineste er Wish you were here med Pink Floyd Den fineste når man elsker noen man ikke kan få er; Sophie B.Hawkins sin As I lay me down to sleep.
Andrine22 Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Sangen "Saying I love you" med Extreme er yndlingssangen min. Den er også min og samboerns sang, så når han spiller gitar og jeg synger den sangen så har vi det såååå koselig...
Rioja Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 "Det vakraste" med Cecilia Vennersten...
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #5 Skrevet 24. november 2004 Å elske: "A little bit more" Dr. Hook "Mysteriet deg" Bjørn Eidsvåg Å savne: "Wish you were here" Pink Floyd
Samantha Skrevet 24. november 2004 #6 Skrevet 24. november 2004 Eg har sooo mange ultimate-kjærlighetssang-favorittar at eg veit ikkje kor eg skal begynne Har 2 stappfulle sjølvmixa CD`ar med nyyydelige sangar.Skal ikkje ramse opp alle, men disse er favorittane mine akkurat idag: Miss you like crazy - Natalie Cole I wanna know what love is - The Foreigner Breathe Easy - Blue
Gjest Bhsiltsk Skrevet 24. november 2004 #8 Skrevet 24. november 2004 Jonny Nash : Rock Me Baby Åhh... den har jeg ikke hørt på lenge... Mmmm den er nydelig! *mimre*
Samantha Skrevet 24. november 2004 #9 Skrevet 24. november 2004 Åhh... den har jeg ikke hørt på lenge... Mmmm den er nydelig! *mimre* Kjempelenge sia eg har hørt den! Hadde heilt glømt den faktisk. :laste den ned:
^me^ Skrevet 26. november 2004 #11 Skrevet 26. november 2004 vet ikke hva den heter men sangen var "when a man loves a woman"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå