AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Jeg fikk mitt arbeidskontrakt i posten og skulle sende det tilbake med påskrift. Nå finner jeg ikke igjen kontrakten hadde den i en konvolutt men hadde glemt å sende den og den har av en eller annen merkelig grunn blitt borte. Er det mulig å be arbeidsgiver om å få tilsendt nytt? Eller er det "ulovlig" å miste en kontrakt på denne måten? Anonymkode: 0f8fa...297 1
Tvist Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Be om en ny, det går fint. Arbeidsgiver har den selvsagt lagret på PCen, så det er ikke noe stress for ham å skrive den ut og sende på nytt. Eller aller helst, send på e-post, så kommer den raskere frem og forsvinner ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Takk for svar! : ) hehe nå fant jeg faktisk kontrakten endelig, men det er godt å vite at det kanskje ikke er så farlig å miste det, i tillfelle det skjer igjen : P Anonymkode: 0f8fa...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå