AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Hei, har et spørsmål. Sendte inn et manus til et forlag i Juli og fikk idag svar at det var mottatt en positiv konsulentrapport på manuskriptet mitt, men at det måtte drøftes i redaksjonen før jeg kunne få et endelig svar. Lurer på om noen andre har erfaringer med dette, er så forferdelig spent og vil ha svar med en gang.. Anonymkode: bcf8e...4fc 1
DaAg Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Det er utrolig positivt! Bare bit tenna sammen Jeg ville jobbet videre på det, mens jeg hadde ventet på svar nr.2! 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Det høres positivt ut ja. Gratulerer! Anonymkode: ded3a...268
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Takk takk, men jeg tørr ikke bygge opp noen forventninger i tilfelle det blir avslått... Prøver heller å se på det som en eventuell bonus og at jeg alltid kan jobbe videre med manuset. Anonymkode: bcf8e...4fc
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Veldig positivt. Jeg har vært gjennom litt av prosessen selv, men da som sakprosaforfatter. Jeg opplevde å få avslag flere ganger, men så lenge man har nådd gjennom der forlaget faktisk vurderer utgivelse så har man gode sjanser for å få utgitt noe senere. Jeg endte opp med avslag da mitt manus ble drøftet, men forlaget var positive til mange av ideene så det endte med at jeg til slutt fikk utgitt en bok innenfor samme tema, men med en litt annen vinkling og da på bestilling med forskudd. Anonymkode: 903b6...a0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå