Gå til innhold

Få igjen eiendeler man har lånt bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Finner ikke dette noen andre steder, så skriver her.

Har en tidligere venn som jeg lånte bort en pc til for lenge siden, og nå er vi ikke venner lenger. Har skrevet til denne personen at jeg vil ha tilbake pcn min og hvor den kan leveres da jeg helst ikke vil møte denne personen (er veldig konfliktsky).

Det har nå gått litt over 1 måned siden jeg spurte om pcn, og den er ikke levert. Hva kan jeg gjøre for å få denne pcn levert fortest mulig? Tror ikke dette er en sak politiet løfter lillefingeren for, men nå har jeg heller ikke tatt kontakt med dem. Dette er faktisk et stort irritasjonsmoment da jeg har flere eksamener om kort tid (som vi i dag har fått beskjed om at skal være digital!) 

Anonymkode: 165e6...cb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får noen du kjenner og stoler på til å hente PCen for deg. Om vedkommende nekter å utlevere den gir du beskjed om at du går til anmeldelse. Det er ikke sikkert du når frem, men det er verdt et forsøk. 

Anonymkode: 67e23...b18

• Liker 4
Skrevet

Ja, det går jo an å prøve på. Får se hvordan det går. 

Skrevet

Send flere meldinger om dagen fra forskjellige kanaler og håpe kreket gjør opp for seg. 

Anonymkode: 2902d...415

• Liker 2
Skrevet

Hvor lenge er det siden vedkommende lånte pc-en?

Anonymkode: 2aff8...ccd

Skrevet
På 2.11.2016 den 18.16, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge er det siden vedkommende lånte pc-en?

Rundt 1 års tid siden vedkommende fikk låne pcn. 

På 1.11.2016 den 18.59, AnonymBruker skrev:

Send flere meldinger om dagen fra forskjellige kanaler og håpe kreket gjør opp for seg. 

Gjorde det i går faktisk, ikke hørt noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...