AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Hei! For et par uker siden merket jeg at jeg hadde svært illeluktende utflod. Det var både utrolig ubehagelig og svært flaut, var redd noen skulle lukte det siden jeg selv kunne kjenne lukten gjennom buksen(!!). Jeg er veldig nøye på å ikke vaske meg med vanlig såpe nedentil, men annenhver gang jeg dusjer som da blir annenhver dag så vasker jeg meg med intimsåpe fra cosmopharma, en intimsåpe med aloe vera som kjøler ned. UANSETT - jeg prøvde meg på vivag kur i 8 dager (vaginal kapsler, en kapsel hver kveld), noe som hjalp der og da men det kom tilbake igjen igår. Merket det spesielt idag selv om jeg har dusjet osv... Svært pinlig da jeg jobber med mennesker og står mye opp i dem. Kan det være bakteriell vaginose? Det verken svir eller klør, men lukter mildt sagt pyton! Hilsen ei svært frystrert jente som vil bli kvitt den forferdelige lukta! Anonymkode: cd98b...0d6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Skal forresten til legen på Torsdag, burde jeg ta det opp? Typisk at han vil gjøre en underlivssjekk, noe jeg syntes er ubehagelig men må man så må man! Lurer egentlig bare på om noen av dere har hatt noe lignende og hva det kan være.. hmm. Vil jo helst slippe å på antibiotika kur! Anonymkode: cd98b...0d6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Hei, Har ikke så mange råd, men sliter med det samme selv også. Hver eneste dag Slik har det vært i alle år, og det er "ikke noe feil" med meg. Men jeg kan også lukte lukten gjennom buker osv og i strømpebuksene setter lukten seg. Ganske nasty. Eneste løsningen jeg har funnet er å bruke sånne supertynne truseinnlegg. Anonymkode: e5de0...5e7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Ja, jeg tenker BVI. Da må du til legen ja. Anonymkode: 5045c...2d4
Gjest Annetnavn_ Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tenker BVI. Da må du til legen ja. Anonymkode: 5045c...2d4 Dette. Lukter råtten fisk.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #6 Skrevet 1. november 2016 Bakteriell vaginose lukter heslig. Behandles lett, da. Anonymkode: 80801...3a5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 Er ikke dette postet i feil tråd ??? Anonymkode: 48a46...a88
Gjest lipgloss Skrevet 1. november 2016 #8 Skrevet 1. november 2016 Selvfølgelig tar du dette opp med legen din, høres ut som BVI
Million Skrevet 1. november 2016 #9 Skrevet 1. november 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke dette postet i feil tråd ??? Anonymkode: 48a46...a88 Ikke feil tråd. Men feil underforum, ja. Det hører vel til under Helse, ikke Seksualitet.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #10 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, Million skrev: Ikke feil tråd. Men feil underforum, ja. Det hører vel til under Helse, ikke Seksualitet. Er vel det, første gang jeg skriver noe her. Anonymkode: cd98b...0d6
ablaze Skrevet 1. november 2016 #11 Skrevet 1. november 2016 Det er nok bakteriell vaginose. Gå på apoteket og kjøp Lactal stillpiller e.l. http://www.lactal.no
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #12 Skrevet 1. november 2016 Bakteriell vaginose lukter forferdelig. Lukter fisk/reke/råtten sjø. Hverken klør eller svir. Kan gi en gulgrønn utflod. Anonymkode: 59bf8...cb3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #13 Skrevet 1. november 2016 21 minutter siden, ablaze skrev: Det er nok bakteriell vaginose. Gå på apoteket og kjøp Lactal stillpiller e.l. http://www.lactal.no Som jeg skrev, så prøvde jeg vivag kur i 8 dager som hjalp der og da men ikke nå, det har kommet tio ale.. Anonymkode: cd98b...0d6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #14 Skrevet 1. november 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bakteriell vaginose lukter forferdelig. Lukter fisk/reke/råtten sjø. Hverken klør eller svir. Kan gi en gulgrønn utflod. Anonymkode: 59bf8...cb3 Jeg vet, det er helt forferdelig!! Håper virkelig legen kan finne en god løsning, for kan virkelig ikke gå opp i pasientene slik.. Anonymkode: cd98b...0d6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #15 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er vel det, første gang jeg skriver noe her. Anonymkode: cd98b...0d6 Så fordi det er første gang du skriver her vet du ikke forskjellen på seksualitet og helse/kropp? Anonymkode: 66bc8...f70
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #16 Skrevet 1. november 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fordi det er første gang du skriver her vet du ikke forskjellen på seksualitet og helse/kropp? Anonymkode: 66bc8...f70 Guri malla, er det så jævla nøye? Slutt å kommenter hvis ikke du har svar på det jeg har spurt om. Anonymkode: cd98b...0d6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #17 Skrevet 1. november 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skrev, så prøvde jeg vivag kur i 8 dager som hjalp der og da men ikke nå, det har kommet tio ale.. Anonymkode: cd98b...0d6 Det hjelper ikke i lengden, du må få Dalacin eller Flagyl fra legen for å ta knekken på dette. Vivag er oppskrytt. Anonymkode: 69e22...dff
ablaze Skrevet 1. november 2016 #18 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skrev, så prøvde jeg vivag kur i 8 dager som hjalp der og da men ikke nå, det har kommet tio ale.. Anonymkode: cd98b...0d6 Aah! Sorry - leste litt fort.. Ja da er det nok greit å gå til legen. lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå