Gå til innhold

Kan det være problematisk for en muslimsk mann å Date en Norsk kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å tuller litt med en som muslim. Jeg tenker liksom ikke så my over at han kommer ifra en annen religion enn meg. 

Men jeg har bynt å tenke litt på at det kan være et problem for han ovenfor familien hans. Han er veldig snill, har møttes nå ei stund og har hatt gjevnlig kontakt i ca et år. 

Men det er noe som skurer, det virker som om at han har dame men det har han ikke, ingen plasser det kan tyde på det heller. Han bruker tid med meg og "sier" han liker meg og jeg legger veldig merke til at hjerte og puls er på høygir når han ligger ved siden av meg. Men noen ganger har han noen veldig rare uskyldninger for hvorfor vi ikke kan møtes. Vi bor ikke på samme plass så det har blitt litt reising, å når jeg kommer har han nesten ikke tid til meg. Synes det er veldig merkelig på tanke på at det er han som vil at jeg skal komme. 

Jeg begynner jo å lure på om han har flere, men rart om at han ikke legger se litt til siden når jeg er her? Det er noe her som skurer og jeg troe ikke det er noen andre inn i bildet, for det passer liksom ikke inn det heller.. 

Ikke det at det har noen betydning men han betaler nesten alt for meg når jeg er her, men å tilbringe tid med meg er vist veldig vanskelig å få til.. Kan det ha noe med at han er muslim og at det ikke er akseptert at han holder på med en som er norsk ? 

Anonymkode: e298f...3b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om familien hans er skikkelige muslimer, så er du ei hore i deres øyne. Muslimske menn kan gå til sengs med hva de vil, fordi det er de som er sjefene. Om du vil ha noe med han å gjøre ville jeg sjekket hvordan de behandler de kvinnelige familiemedlemmene. 

Det er heller ikke alle "muslimer" som er muslimer. På samme måte som ikke alle "kristne" er kristne. 

Anonymkode: b20ec...600

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror de er skikkelige muslimer, har googlet han litt og det tyder veldig på at de er skikkelige muslimer ut fra de gruppene de føller på Facebook. Men samtidig så har jeg liksom ikke hatt den oppfatningen av at han synes jeg er en hore. Han er veldig opptatt av å være jornær. 

Han drikker alkohol og bruker å være på fest og slikt, er litt usikker på om han spiser svinekjøtt.  

Han er veldig snill og har gjort meg noe. Veldig hjelpsom og veldig snill. Men jeg forstår ikke hvorfor han ikke har tid til meg når jeg er her bare for å møte han. 

Ser også ut som de kvinnene i familien hans har det bra, ut fra det jeg har sett på sosialemedier. 

Skrevet

Finn deg en norsk mann og en som bor nærmere deg. Mitt beste tips til deg

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, EvaLena skrev:

Finn deg en norsk mann og en som bor nærmere deg. Mitt beste tips til deg

Hva som er forskjellen på en norsk mann og en muslimsk mann ? Så lenge som det er greit å ikke religion kommer i mellom? Kjenner jo hvis religion kommer i veien men den trenger jo ikke å gjøre det. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva som er forskjellen på en norsk mann og en muslimsk mann ? Så lenge som det er greit å ikke religion kommer i mellom? Kjenner jo hvis religion kommer i veien men den trenger jo ikke å gjøre det. 

Religion står alltid øverst hos muslimer så det vil garantert bli kræsj

Anonymkode: 861df...6bf

• Liker 3
Skrevet

Altså, muslim eller ei, han tilbringer lite tid med deg, har ikke presentert deg for noen i familien, du tror han kanskje har en annen...virker ikke som om du kjenner fyren noe særlig engang.

Du får begynne å spørre han rett ut da, om det du lurer på?

Anonymkode: e7ddf...4ec

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, muslim eller ei, han tilbringer lite tid med deg, har ikke presentert deg for noen i familien, du tror han kanskje har en annen...virker ikke som om du kjenner fyren noe særlig engang.

Du får begynne å spørre han rett ut da, om det du lurer på?

Anonymkode: e7ddf...4ec

Du har helt rett i det, vi kjenner ikke hverandre så godt, men har veldig god kjemi når vi er sammen og daglig kontakt.. Det er egentlig ingenting som tyder på at han har noen annen på tanke på sosiale medier.. Men måten han finner på unnskyldninger på så virker det som om han har dame.. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har helt rett i det, vi kjenner ikke hverandre så godt, men har veldig god kjemi når vi er sammen og daglig kontakt.. Det er egentlig ingenting som tyder på at han har noen annen på tanke på sosiale medier.. Men måten han finner på unnskyldninger på så virker det som om han har dame.. 

Det kan godt hver at han har ei dame som familien har valgt ut for ham, så har han deg på si, har hørt mange tilfeller om det.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hver at han har ei dame som familien har valgt ut for ham, så har han deg på si, har hørt mange tilfeller om det.

Ja tviler ikke. Men hvis han skulle hatt en dame så er det jo litt rart at han ikke har et enste bilde av henne på face, insta eller snap ? Det finnes ikke noen tegn på at han har noen. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Syns det virker noe snodig hele greiene, enten har han dame eller så godtar familien ikke at han er sammen med ei som ikke er muslim.

Skrevet
6 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Syns det virker noe snodig hele greiene, enten har han dame eller så godtar familien ikke at han er sammen med ei som ikke er muslim.

Ja hele greie veldig merkelig og jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal tenke om denne situasjoen.. Er veldig vanskelig og skal begynne å spørre å synes jeg. 

Skrevet

Han har vel en kusine i hjemlandet som han skal gifte seg med.

Om du vil være sikker på at du blir brukt kun for sex, så bør du date en muslim. 

Anonymkode: 23ce5...0e5

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har vel en kusine i hjemlandet som han skal gifte seg med.

Om du vil være sikker på at du blir brukt kun for sex, så bør du date en muslim. 

Anonymkode: 23ce5...0e5

Er ikke det litt rasistisk, alle muslimer er liksom ikke slik da. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hva du mener med muslim. Er han moderat til sterkt troende så er ikke ab 0e5  helt på jordet. 

Anonymkode: b20ec...600

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om ekte muslimer.

Anonymkode: 6a109...c62

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

han betaler nesten alt for meg når jeg er her, men å tilbringe tid med meg er vist veldig vanskelig å få til.. 

For ham er du åpenbart kjøpesex.

Anonymkode: 5e909...101

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva med om dere får barn, så går fra hverandre og han tar barnet med seg til sitt hjemland?Har jo skjedd før det at mor eller far flytter ut av landet med barna. Er det greit for deg, så kjør på.

Jeg kan virkelig ikke fatte at folk ikke klarer å tenke ørlittegrann lenger enn her og nå.

Endret av EvaLena
  • Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ham er du åpenbart kjøpesex.

Anonymkode: 5e909...101

Ja mest sannsynligvis, men synes det også er litt rart for han har sakt seg villig til å komme på besøk til meg å. Har planlagt å gjøre mye sammen liksom. Rart at han skal planlegge ting med meg hvis han bare ser på som et sexobjekt. Er det ikke ? Er jeg for naiv og god troende her ? Jeg blir sliten av hele denne situasjonen. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er fakta

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...