AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Jeg har hatt en strang bak tennene i mange år som har løsnet litt delvis de siste to årene. I går falt hele strengen av, så nå er det bare to "klumper" med lim igjen bak på de fremste tennene. Det gjør jo ikke noe, men det irriterer litt på grunn av at det er litt "spisst". Jeg har skikkelig dårlig råd nå så, så orker ikke tannlege dersom de skal koste noe flere hundre kroner for noe som tar to sekunder å fjerne. Er også litt redd for at jeg har fått noen hull og da vil jo tannlegen se dette. Er såvidt jeg kommer til å ha råd til julegaver i år, så kan bare ikke bruke mye ekstra. Anonymkode: bf780...62d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt en strang bak tennene i mange år som har løsnet litt delvis de siste to årene. I går falt hele strengen av, så nå er det bare to "klumper" med lim igjen bak på de fremste tennene. Det gjør jo ikke noe, men det irriterer litt på grunn av at det er litt "spisst". Jeg har skikkelig dårlig råd nå så, så orker ikke tannlege dersom de skal koste noe flere hundre kroner for noe som tar to sekunder å fjerne. Er også litt redd for at jeg har fått noen hull og da vil jo tannlegen se dette. Er såvidt jeg kommer til å ha råd til julegaver i år, så kan bare ikke bruke mye ekstra. Anonymkode: bf780...62d Julepresanger VS tannhelse Nei, det kan ikke være en enkel prioritering. Anonymkode: b86fc...21d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå