AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Jeg har en pakke pasta som har ligget tørt i et par måneder. Den var åpnet. Er den spiselig tror dere? Anonymkode: fc958...b2f
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Ja, den kan du trygt spise.
stan Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Jeg har spist spagetti som har ligget mange år på hytta. Smakte helt greit.
sofie777 Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Alle tørre ting varer i utgangspunktet evig, det er vel noen unntak. Men det er ikke uten grunn at man har lager med Toro-gryter og lignende liggende på hytter, både private og Turistforeningen sine. Det er enkel mat som kan spises som den er (kun med kokt vann) i årevis. Jeg byttet nettopp ut sukkeret jeg hadde hatt i mange år fordi pakningen begynte å gå i oppløsning, ikke fordi innholdet var problematisk. Jeg bruker lite sukker i maten (omtrent kun til noen tomatretter og til grøt, men har egen "sukkerstrøer" til det) og baker enda mindre, så posesukkeret får stå uten at jeg rører det særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå