AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Hei!! Jeg er en jente på 20 år som tenker å få meg jobb. Prøvd via Finn og slik, men nesten umulig å få jobb sånn. Så kom over Manpower. Er det sånn at de finner jobb til meg? Må jeg vente lenge lissom? Setter STOR pris på svar;) Anonymkode: dac5c...0d9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei Anonymkode: 9b976...2dd Nei hva da? Anonymkode: dac5c...0d9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei hva da? Anonymkode: dac5c...0d9 Kanskje han/ hun ikke vet det selv heller.... Anonymkode: 6e649...5c6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 Noen som har prøvd noen lignende da? Ikke akurrat Manpower men noe samma ca Anonymkode: dac5c...0d9
Tvist Skrevet 1. november 2016 #6 Skrevet 1. november 2016 Manpower jobber for arbeidsgiver, deres oppgave er å finne den best egnede kandidaten. Ofte plukker de ut 3-5 personer som da får gå til bedriften på intervju, en av dem får jobben. Stort sett har man bedre sikkerhet og mer lønn om man er direkte ansatt hos firmaet, men det kan være en grei vei inn i arbeidslivet. Du kan kontakte dem og høre om de har noe de tror kan passe deg, men de fleste steder må man bare søke på jobbene de har lagt ut.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 29 minutter siden, Tvist skrev: Manpower jobber for arbeidsgiver, deres oppgave er å finne den best egnede kandidaten. Ofte plukker de ut 3-5 personer som da får gå til bedriften på intervju, en av dem får jobben. Stort sett har man bedre sikkerhet og mer lønn om man er direkte ansatt hos firmaet, men det kan være en grei vei inn i arbeidslivet. Du kan kontakte dem og høre om de har noe de tror kan passe deg, men de fleste steder må man bare søke på jobbene de har lagt ut. Kan dette gjøres via nettet? Lage bruker der? Eller? Anonymkode: dac5c...0d9
Tvist Skrevet 1. november 2016 #8 Skrevet 1. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan dette gjøres via nettet? Lage bruker der? Eller? Anonymkode: dac5c...0d9 Ja du kan lage profil og søke på jobber via nettet.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #9 Skrevet 1. november 2016 23 minutter siden, Tvist skrev: Ja du kan lage profil og søke på jobber via nettet. Jeg må søke? Er det ikke manpower som finner jobber til meg da? Anonymkode: dac5c...0d9
Tvist Skrevet 1. november 2016 #10 Skrevet 1. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må søke? Er det ikke manpower som finner jobber til meg da? Anonymkode: dac5c...0d9 Manpower blir betalt av arbeidsgiver, ikke av deg. Det betyr at de er opptatt av at arbeidsgiver skal få den beste ansatte, ikke at du skal få en jobb. Ja, du må søke på alle jobber.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #11 Skrevet 1. november 2016 6 minutter siden, Tvist skrev: Manpower blir betalt av arbeidsgiver, ikke av deg. Det betyr at de er opptatt av at arbeidsgiver skal få den beste ansatte, ikke at du skal få en jobb. Ja, du må søke på alle jobber. Aha Trodde det var slik at jeg meldte meg hos dem også når de hadde funnet en jobb til meg så tar de kontakt med meg. Anonymkode: dac5c...0d9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #12 Skrevet 1. november 2016 De gjør det også. Anonymkode: a5d6a...131
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #13 Skrevet 1. november 2016 Hørt om Nav sine sider? Der utlyses stillinger. Anonymkode: 370e3...c80
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #14 Skrevet 1. november 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gjør det også. Anonymkode: a5d6a...131 Hvordan tar jeg kontakt da? Anonymkode: dac5c...0d9
Tvist Skrevet 1. november 2016 #15 Skrevet 1. november 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gjør det også. Anonymkode: a5d6a...131 Man kan ha flaks.Men vanligvis må man søke. Det kommer an på hvordan markedet er der man søker. Er det få folk og mange jobber, vil de gjerne ta inn omtrent alle som registrerer seg til intervju. Men i et marked hvor det er mange arbeidstakere og få jobber, har de ikke tid til det. Da legger de ut jobben og venter til folk søker, trenger ikke vente lenge.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #16 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, Tvist skrev: Manpower jobber for arbeidsgiver, deres oppgave er å finne den best egnede kandidaten. Ofte plukker de ut 3-5 personer som da får gå til bedriften på intervju, en av dem får jobben. Stort sett har man bedre sikkerhet og mer lønn om man er direkte ansatt hos firmaet, men det kan være en grei vei inn i arbeidslivet. Du kan kontakte dem og høre om de har noe de tror kan passe deg, men de fleste steder må man bare søke på jobbene de har lagt ut. Det stemmer ikke. Det er ikke så strenge regler der. Har du prøvd Adecco. De mener de kan tilby noe av det samme? Anonymkode: a0dd2...3f7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #17 Skrevet 2. november 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke. Det er ikke så strenge regler der. Har du prøvd Adecco. De mener de kan tilby noe av det samme? Anonymkode: a0dd2...3f7 Nei. Registrer jeg meg via nettet da også? Eller må jeg fysisk møte dem? Anonymkode: dac5c...0d9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #18 Skrevet 2. november 2016 Har jobbet for manpower, student consulting og bjørg fjell bemanning. Anbefaler deg å registrere deg på alle bemanningsbyråene som har kontor i byen din. Deretter så tar du kontakt med de og spør om en samtale. Det er lov å mase litt på bemanningsbyråene, de har ofte flere stillinger ledig enn de som lyses ut. Jeg har fått jobb alt fra 1 dag til 4 uker etter at jeg registrerte meg og ringte kontoret. Jeg har veldig god erfaring med bemanningsbyråer, og ofte ender det i fast jobb. Anonymkode: 46053...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå