AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Jeg har dattera vår hele tiden, med unntak av annenhver helg. Har jeg krav på barnebidrag fra far? Vi deler på barnetrygden. Hvordan kan jeg ta eventuelt dette med far uten at han blir sint? Anonymkode: 7b912...142
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Hun er 16 år for øvrig, og relativ dyr i drift.. Anonymkode: 7b912...142
Britt Banditt Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Ja, såklart har du det. Med mindre han deler på alle utgifter da. Hvorfor deler dere barnetrygden? Har dere i utgangspunktet en avtale om 50/50? 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 2 minutter siden, Britt Banditt skrev: Ja, såklart har du det. Med mindre han deler på alle utgifter da. Hvorfor deler dere barnetrygden? Har dere i utgangspunktet en avtale om 50/50? Ja, vi hadde 50/50 , men så villehun bare bo hos meg når hun startet på videregående. Barnetrygden gagner jo henne på begge steder, men jeg merker at det er dyrt å ha henne hver uke.. Men føler meg kjip om jeg ber om bidrag.. Anonymkode: 7b912...142
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 Han betaler telefonregningen hennes med barnetrygden sin, samt noen klær. Jeg står for alt annet. Anonymkode: 7b912...142
Britt Banditt Skrevet 1. november 2016 #6 Skrevet 1. november 2016 (endret) Edit: Så du hadde svart. Jeg ville regnet på det, hvor mye bruker han kontra hva bruker du. Så kan du jo snakke med han om det. Hvis det er stor forskjell og han setter seg helt på bakbeina kan du jo kreve bidrag. Endret 1. november 2016 av Britt Banditt
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 1 minutt siden, Britt Banditt skrev: Men deler han på utgiftene da? Eller er det du som må kjøpe inn alle klær, betale månedskort, mobilregning etc etc.? Vi bruker barnetrygden(e) vi får slikt, men det rekker ikke til alt. Klær, mat, forsikringer, bensin etc.. Anonymkode: 7b912...142
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #8 Skrevet 1. november 2016 Ville bedt om bidrag. En ting er utgifter til klær osv, men mat og husholdningsting koster også. Hvis du ikke trenger pengene setter du de inn på en sparekonto til datteren din. Anonymkode: cca14...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #9 Skrevet 1. november 2016 Jeg må også ta denne praten med far. Synes det er vanskelig. Men så er det jo absolutt ikke riktig at jeg betaler alt. Noe jeg har gjort fire år nå mens han utdannet seg. Det riktige er jo derimot at vi mottar bidrag. Anonymkode: d0b18...655
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå