AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Hei! Er det noen av dere som har prøvd å bruke et trådløst headset på trening, og bare hatt telefonen i skapet i garderoben? Jeg har lest om disse trådløse headsetene at det er en rekkevidde på ca. 100 meter på de dyreste. Men vegger/mur osv. er ikke i veien for denne rekkevidden? Har veldig lyst til å teste det, for det er pes å dra med den telefonen overalt! Anonymkode: 6b81e...dae
treningsgal Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er det noen av dere som har prøvd å bruke et trådløst headset på trening, og bare hatt telefonen i skapet i garderoben? Jeg har lest om disse trådløse headsetene at det er en rekkevidde på ca. 100 meter på de dyreste. Men vegger/mur osv. er ikke i veien for denne rekkevidden? Har veldig lyst til å teste det, for det er pes å dra med den telefonen overalt! Anonymkode: 6b81e...dae Jeg bruker trådløst headset, men bare en billig variant da.. Drar fortsatt tlf med meg, men det er veldig deilig å slippe å ha ledningen i veien hele tiden
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 20 minutter siden, treningsgal skrev: Jeg bruker trådløst headset, men bare en billig variant da.. Drar fortsatt tlf med meg, men det er veldig deilig å slippe å ha ledningen i veien hele tiden Ja, det er jo et godt poeng. Alt hjelper! Men på de headsetene jeg har sett på så kan man jo både ta telefonen og bytte musikken med en bitteliten kontroll som sitter på. Så det hadde vært så deilig å slippe telefonen i det hele tatt. Nå hadde ikke jeg tatt telefonen på trening uansett da. Men det å bytte sanger er genialt Jeg skal ta en liten tur på Elkjøp i kveld jeg, og høre hva de sier! Men de som jobber der skal jo selge meg headsetet til enhver pris, så jeg tenkte jeg skulle høre om hva folket på kvinneguiden sine erfaringer var først! Men tusen takk for svar! TS Anonymkode: 6b81e...dae
Zzyzx Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Jeg ville ikke satset på at det skal fungere. Rett nok har Bluetooth en teoretisk rekkevidde på 200 meter (Bluetooth 4.0), men det er med god hardware, fri sikt, medvind og planetene på en rett linje. Det som ødelegger her er for det første at det ikke er fri sikt, at Bluetooth opererer på samme frekvenser som wi-fi og er dermed ekstremt utsatt for forstyrrelser og at utgangseffekten på en mobiltelefon er så lav at det skal godt gjøres å få til 30-40 meter under helt optimale forhold.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 Åh... det var det jeg fryktet. Tusen takk for svar, Zzyzx! Men jeg tror allikevel at jeg kjøper meg et trådløst headset for å slippe alle ledningene, slik som treningsgal! TS Anonymkode: 6b81e...dae
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #6 Skrevet 1. november 2016 Jeg har disse: https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/hodetelefoner/orepropper/jaybird-bluebudsx2-midnightblack/223265.11399/ Storfornøyd med dem. De har god rekkevidde, men har ikke prøvd dem på ett treningsstudio. Kun hjemme og ute. Har da telefonen i ett belte. Rekekvidden er hvertfall såpass at jeg kan høre uansett hvor i huset telefonen og jeg er iforhold til hverandre. Anonymkode: 184f9...22b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Jeg bruker det, legger bare telefonen i veska/baggen Anonymkode: 7d4f4...828
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker det, legger bare telefonen i veska/baggen Anonymkode: 7d4f4...828 Hva slags type er det du bruker? 😊 Anonymkode: 6b81e...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå