Gå til innhold

Overtaler hun seg selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dama sier hun blir fylt opp og at jeg er stor nok, men jeg føler selv dette ikke er sant da den glir lett inn og ut uten at jeg kan føle det strammer noe særlig i det hele tatt (uansett om hun er våt eller ei). Er det hun som er prøver å overtale seg selv til å tro at jeg passer i redlsel for å ikke såre meg eller lyver hun? 

Anonymkode: a08df...183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke gjort noe med det uansett, vær fornøyd med hva du har og er du ikke fornøyd, bli flink med fingrene/tunga ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville stolt på partneren min jeg da.. sær som jeg er 

• Liker 4
Skrevet

Umulig å si, men de aller fleste damer kan klare en som er større, nærmest uavhengig av hvor stor du er. Og så kan damer ha mange grunner til å fortelle deg at du er bra nok. Sånn er det dessverre, damer blander inn mange andre behov i sexen.

Anonymkode: 97766...bf8

Skrevet

Det aller viktigste er at det er kos for begge. Samme hvordan en er utstyrt (mann & kvinne). Nyt alle de små detaljene, blikk, kyss, slow sex, lukter og smaker, La hun bruke deg deg litt, nyt det mens hun gjør det, prøv å la henne komme først vis det er en utfordring. Dere er nok ganske heldig, det er ikke altid det er så greit. Jeg tror nok du vil kjenne det, om du spør henne om å klemmer til noen ganger når du er inni henne. 

• Liker 1
Skrevet

Det er forskjell på å bli fylt opp nok til at det er godt og så mye at alt står på strekk. Jeg synes det det er bedre med en passe stor enn en veldig stor, for med en passe stor kan jeg bruke musklene selv og da blir det enda bedre. Hvis alt blir strukket veldig klarer jeg ikke å stramme musklene ordentlig. Jeg tror kjæresten din mener det hun sier.

Anonymkode: 6a356...12c

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å bli fylt opp nok til at det er godt og så mye at alt står på strekk. Jeg synes det det er bedre med en passe stor enn en veldig stor, for med en passe stor kan jeg bruke musklene selv og da blir det enda bedre. Hvis alt blir strukket veldig klarer jeg ikke å stramme musklene ordentlig. Jeg tror kjæresten din mener det hun sier.

Men hva om hun har hatt en ganske mye større før og det gikk helt greit bare at det var litt ubehagelig til tider. Syntes ikke de fleste at det er best at man blir fylt helt opp, men at det ikke er ubehagelig? 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva om hun har hatt en ganske mye større før og det gikk helt greit bare at det var litt ubehagelig til tider. Syntes ikke de fleste at det er best at man blir fylt helt opp, men at det ikke er ubehagelig? 

Jeg kan ikke uttale meg på vegne av alle kvinner, men jeg foretrekker å bli fylt opp passe mye, ikke så mye som det går. Det var ikke vondt eller ubehagelig med en over gjennomsnittet stor, men det er likevel bedre med en gjennomsnittlig. Så jeg vil si nei, det er ikke bedre å bli fylt helt opp. Og obs, obs! husk at hun har sex med DEG, ikke bare penisen din.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...