LilleSol Skrevet 24. november 2004 #1 Del Skrevet 24. november 2004 Tar to forskjellige kurs på folkeuniversitetet denne høsten. (ett fra nyttår) ex.phil og privatrett grunnfag. Siden dette er to forskjellige kurs, som ikke har sammenheng med hverandre, spurte jeg spesifikt om det gikk og ta begge samtidig, slik at de ikke "krasjet" med hverandre. Fikk da mail om at dette ville gå helt fint, kursdagen på det ene kurset var mandag og det andre torsdag. Dette fungerte fint inntil oktober, da vi plutselig fikk ny ukeplan i det ene faget. Der stod det at mandagskurset var flyttet til torsdager! Det vil si at det krasjer med det andre faget jeg tar, og siden begge går på kvledstid, og i forskjellige byer, er det umulig å kombinere disse nå, etter forandringene. Har betalt ganske mye i skolepenger til folkeuniversitetet, og syntes dette er dårlig, når jeg tross alt spurte spesielt om dette på forhånd for å unngå slike overraskelser. Det er sikkert ikke lett for dem heller, foreleserne underviser flere steder, og uforutsette ting kan skje. Men dette ble dyrt! Jeg har altså betalt 8000 kroner (om jeg husker rett, ett kurs) for noe jeg ikke har mulighet til å delta på! Har jeg krav på, om ikke alt, en del av skolepengene tilbake? Har desverre slettet mailen fra de om at det gikk greit å kombinere fagene, så jeg har ikke noe "bevis" for at dette har blitt sagt, men allikevel? Dette er dyrt for meg som er student! Håper noen kan hjelpe meg! Klem LilleSol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 24. november 2004 #2 Del Skrevet 24. november 2004 Siden du slettet mailen tror jeg nok at du kommer veldig kort i saken.. Skoleverket er rimlig firkantet.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå