Gå til innhold

Ri "feil vei"

Fremhevede innlegg

Skrevet

En av mine 

Anonymkode: ca64f...1eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dine hva?

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Dette skulle vel i underkategorien for hest og husdyr?

Endret av Overrasket
Skrevet

Litt av innlegget ble visst borte :P

En av mine favorittstillinger i senga er å ri. Vi har også prøvd at jeg rir "feil vei", dvs med ansiktet mot føttene hans. Er dette en mye brukt stilling? Hva er erfaringene?

Anonymkode: ca64f...1eb

• Liker 1
Skrevet

Da får han vel fritt innsyn inn i rumpehullet? :O 

Anonymkode: 68b05...fe1

• Liker 1
Skrevet

Høh.. Jeg visste ikke at det er en feil vei, jeg.. Hvem har bestemt dette (evt hvor finner jeg dette i sexforskriften)?

• Liker 8
Skrevet

Reverse cowgirl? Har dessverre ikke vært vanlig i mine forhold, men jeg liker den egentlig ganske godt. Variasjon er alltid trivelig :).

Mann 28

Anonymkode: 27c77...209

• Liker 3
Skrevet

Reverse cowgirl påstås å være en veldig god stilling for damer. Funker ikke helt for oss. 

Kanskje vi gjør det feil ? 

Skrevet

Den funker ikke for meg ihvertfall, får bare veldig vondt oppi der! Alltid fått det, men skjeden min er ganske kort da.... Gubben har vel litt mindre penis enn snittet også....

Anonymkode: 09d8e...5e9

Skrevet

Det er deilig :) .

Men jeg hadde likt det mye bedre hvis mannen hadde noe foran øynene slik at han ikke kunne se. Synes det er ubehagelig at han kan se alt, spesielt siden jeg har en veldig stygg kropp + cellulitter på rompa. :( 

Anonymkode: ca8ca...faa

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, stan skrev:

Reverse cowgirl påstås å være en veldig god stilling for damer. Funker ikke helt for oss. 

Kanskje vi gjør det feil ? 

Funker ikke på oss heller. Kanskje dama di hsr litt kort skjede? Det har ihvertfall jeg...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Funker ikke på oss heller. Kanskje dama di hsr litt kort skjede? Det har ihvertfall jeg...

Virker ikke slik ellers. Tror det kan ha noe med vinkelen. Men det betyr lite vi koser oss fint i en rekke andre stillinger.

Skrevet

Ikke min favoritt heller, føles nesten som pikken skal knekke. Men så krummer/peker min oppover da...Ei jeg var sammen med likte denne stillingen, så den ble litt brukt likevel. Men som sagt ikke særlig godt for min del iallefall.

Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er deilig :) .

Men jeg hadde likt det mye bedre hvis mannen hadde noe foran øynene slik at han ikke kunne se. Synes det er ubehagelig at han kan se alt, spesielt siden jeg har en veldig stygg kropp + cellulitter på rompa. :( 

Tror du han hadde gidder å ha sex med deg hvis han synes du hadde en stygg kropp?

Et lite tips. Det som er mest turn-off i hele verden er jenter som synes de selv er stygge. Da kan de gå fra å være 7/10 til 0 av 10, eller fra 5/10 til -5. Ingen liker sexpartnere som synes synd på seg selv, eller som har lav selvtillit.

Endret av eksentrisk
  • Liker 5
Skrevet
8 timer siden, eksentrisk skrev:

Tror du han hadde gidder å ha sex med deg hvis han synes du hadde en stygg kropp?

Et lite tips. Det som er mest turn-off i hele verden er jenter som synes de selv er stygge. Da kan de gå fra å være 7/10 til 0 av 10, eller fra 5/10 til -5. Ingen liker sexpartnere som synes synd på seg selv, eller som har lav selvtillit.

Nå sier jeg jo ikke direkte til kjæresten at jeg er stygg da... Og nei jeg går ikke rundt og synes synd på meg selv heller. Vi har alle ting vi er mindre fornøyd med, og derfor er jeg ikke fan av reverse cowgirl. Men nå er det sjeldent han spør om å ha sex i denne stillingen også.

Gjest snill scorpion
Skrevet

Digger det! starter med det og reiser jeg etter hvert sånn at vi begge er på knærne. Spesielt lekent da jeg er fortsatt bak, leker med puppene hennes og det er skap med speil foran senga. PERFEKT å komme da vetto ;)

Gjest KapteinM
Skrevet
På 1.11.2016 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Da får han vel fritt innsyn inn i rumpehullet? :O 

Anonymkode: 68b05...fe1

Bare deilig det :) 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå sier jeg jo ikke direkte til kjæresten at jeg er stygg da... Og nei jeg går ikke rundt og synes synd på meg selv heller. Vi har alle ting vi er mindre fornøyd med, og derfor er jeg ikke fan av reverse cowgirl. Men nå er det sjeldent han spør om å ha sex i denne stillingen også.

Men hvis du føler for alvor at du har en veldig stygg kropp ville jeg pratet med noen om det.

Skrevet

For oss funker ikke den stillingen. Prøver en gang innimellom for å sjekke igjen at det FAKTISK ikke funker, og det stemmer hver gang.😅 Jeg kjenner ingenting spesielt, og sambo synes heller ikke det er noe særlig godt, selv om han får sett meg fra sin favorittvinkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...