Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen!! jeg bor i kollektiv,med endel folk , det er en sån plass ute man kan sitte med et bord liksom.

Men nå netopp så skulle jeg lage frokost,og da går jeg altid forbi utgangs glassdøra. som er glass dør omtrent hele.

Og avogtil så kommer en sån gammel rusmissbruker utafor her for og mase om penger.

Men når jeg skulle lage frokost og gikk forbi glass døra, fikk jeg glimt av en skummel gammel mann med mørke øyne(tror ikke dette var han russmisbrukeren, og da jeg skulle forbi igjen 5 sekunder etter var det ingen der?! var dette innbilling eller noen som gikk forbi.

Bor forøvrig ingen sånne folk som han jeg så her da i kollektivet.. ekkelt, de jeg så av han var skmmelt , freaka litt ut, langt hvitt skjegg og nesten svarte øyne ( han så litt zombie ut )... ellers ekkel. er ubehaglig !! er jeg halloween paranoid? tror dere dette var innbilling eller en gammel mann? hjelp.

Anonymkode: b8078...7ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var øyene helt svarte , altså sånn? Isåfall forstår jeg du blir redd. ellers er du bare paranoid.

b25b9af8400a4258b5a4c923ec0c2596.jpg

Anonymkode: becc6...666

Skrevet

ja de var sånne øyne og følte en grøss da jeg så han, så etter kort tid var han borte ... har opplevd en haug av søvn paralyser og sånt i tilegg før!! men nå var jeg lys våken!!

Skrevet

var liksom ingen øyne og han så halv død ut!! synnsykt ekkelt og følte grøss, verste er de her er jo lyse dagen , sjønner ikkenoe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...