Gå til innhold

Skru av chatten for én person på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp gjort det slutt med kjæresten min. Vil fortsatt ha han som venn på facebook, men synes det er vanskelig å se navnet hans til høyre i den "pålogget" lista. Så jeg skrudde av chatten kun for han.

Er det noen som vet hvordan det ser ut på hans facebook nå? Vil han fortsatt se at jeg er pålogget? Eller står det sånn "aktiv for 1t 40min siden". Eller står det ingenting? Har lest litt på nett men finner ikke ut av det. Facebook oppdaterer jo hele tiden. Har hørt at det er en bug som gjør at det står "aktiv for 1min siden", hele tida. Men vet ikke om det fortsatt gjelder?
Ønsker ikke at han skal kunne se at jeg er online.
Det beste hadde vært om jeg bare forsvant fra den pålogget-lista. Så hadde han fått litt avstand fra meg også.

Anonymkode: 8477f...3df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett han helt. En eks er en eks, så hvorfor ha han på Facebook i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, EvaLena skrev:

Slett han helt. En eks er en eks, så hvorfor ha han på Facebook i det hele tatt.

Ja vet. Men det er dessverre ikke så lett i vårt tilfelle. Jeg er nødt til å ha han på facebook av flere grunner. Jeg orker ikke gå inn på detaljene. Vil bare ha svar på spørsmålet mitt. :)

Skrevet

Du står bare som ikke pålogget. Vet ikke noe om det står hvor lenge siden du var pålogget sist, men du står aldri som online iallefall.

Gjort det med en håndfull som har vært litt for ivrige på å chatte og dritkjedelige å chatte med. De merker det jo hvis de er litt stalker i hodet, en gang fikk jeg en noe sarkastisk melding om at det var rart jeg aldri var på FB lengre. Det var i gamle dager, nå om dagen fungerer det jo ikke like bra, alle har messenger-appen på mobilen så man driter i om folk er pålogget eller ei før man sender melding.

Men det er vel ikke for å blokkere han såvidt jeg har skjønt, bare få navnet hans litt ute av syne og ute av sinn?

Husk og ignorer innleggene hans også da, så han ikke er på veggen din stadig vekk. 

Skrevet
4 timer siden, Cuntzilla skrev:

Du står bare som ikke pålogget. Vet ikke noe om det står hvor lenge siden du var pålogget sist, men du står aldri som online iallefall.

Gjort det med en håndfull som har vært litt for ivrige på å chatte og dritkjedelige å chatte med. De merker det jo hvis de er litt stalker i hodet, en gang fikk jeg en noe sarkastisk melding om at det var rart jeg aldri var på FB lengre. Det var i gamle dager, nå om dagen fungerer det jo ikke like bra, alle har messenger-appen på mobilen så man driter i om folk er pålogget eller ei før man sender melding.

Men det er vel ikke for å blokkere han såvidt jeg har skjønt, bare få navnet hans litt ute av syne og ute av sinn?

Husk og ignorer innleggene hans også da, så han ikke er på veggen din stadig vekk. 

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...