Gjest ingen Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 Jeg har hatt illeluktende, brunlig utflod (ja, æsj!) nå i lengre tid. Den blir verre rett før mensen og etter. Har spiral. Hadde hatt ubeskytta sex og gikk derfor til legen min for gyn undersøkelse. Ba henne sjekke for "alt mulig", hun sa at hvis jeg ikke hørte noe, var alt fint. Jeg har ikke hørt noe, men kan det likevel være feks chlamydia? Får helt angst av tanken, men det måtte de vel kunne finne ut? Tenk om de ikke testet for det? Har ikke mye lyst til å gå tilbake, har angst for gyn.... Noen råd? Noen som har hatt det samme? Evt noen som har hatt chlamydia?
KalloRilla Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 Clamydia er jo en av de mest vanlige kjønnsykdommene så den er du nok testet for, dersom du ga beskjed at du ville bli testet for "alt". Vanlig praksis er at en ikke hører noen ting etter prøvetaking dersom det ikke er noe unormalt mht resultatet. Dersom du er av dem som vil vite resultater osv er det bare å ta en telefon til gyn eller fastlegen din. Resultater ligger på data'n der fra 1 - 2 uker etter prøvene er tatt (varierer utfra hvilke prøver det er snakk om). Personen i andre enden vil kunne gi deg prøveresultatene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå