Gå til innhold

Privat lege-hva koster det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pga nakke og skuldersmerter har livslysten sunket betraktelig og med tidligere dårlig erfaring med det offentlige helsevesenet så er jeg nødt til å ta meg råd til privat. Jeg tenkte på volvat. Er det noen som har peiling på en ca pris bare for en prat og en sjekk på volvat? Jeg har rett og slett ikke råd til en regning på plutselig flere tusen kroner. :(

Anonymkode: 26e2c...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden går skulderplager under? Manuellterapi, ortopedi? :fnise:

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden går skulderplager under? Manuellterapi, ortopedi? :fnise:

Kan være ortopedi, kan også være nevro. Har også på prislisten en egen kategori som heter rygg/nakke. Ville prøvd den først. ;) Ring dem og hør. Ellers er det ikke sikkert de kan hjelpe deg noe bedre på Volvat, diffuse muskel og skjelettsmerter er ofte litt vanskelige å behandle... Regner med at du har forsøkt trening + tøying og bøying? Det er ofte det første man får beskjed av legen om å gjøre... 

Skrevet
På 1.11.2016 den 10.37, Ede skrev:

Kan være ortopedi, kan også være nevro. Har også på prislisten en egen kategori som heter rygg/nakke. Ville prøvd den først. ;) Ring dem og hør. Ellers er det ikke sikkert de kan hjelpe deg noe bedre på Volvat, diffuse muskel og skjelettsmerter er ofte litt vanskelige å behandle... Regner med at du har forsøkt trening + tøying og bøying? Det er ofte det første man får beskjed av legen om å gjøre... 

Hm får ringe. 

Forsøkt trening og hvile, gåturer, egenmassasje/triggerpunktmassasje, kiropraktor, tøying, tigerbalsam.. ingenting fungerer:( 

Skrevet

Jeg hadde en time på volvat i Bergen. Føltes ganske likt som å gå til fastlege. Skuffende opplevelse for min del.

Anonymkode: 90a0b...546

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...