Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle! Mulig jeg er helt teit nå, men klarer ikke å finne skjema for AAP-søknad på nett.. Den sender meg bare til elektronisk innlogging, vil helst ha det på papir så jeg får sendt det sammen med dokumentasjon, samt faktisk lese det slik at jeg vet nøyaktig hva jeg trenger.. Noen som har link?

Anonymkode: 7120d...0a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Forresten så det nå. Du kan trykke på "Jeg vil heller sende søknaden i posten" nederst i den siden jeg linket til :) 

Anonymkode: ad0fb...f9d

Skrevet

Takk for svar, men nei.. må bare logge seg inn, ingen skjemaer. Jaja. De elsker å gjøre ting vanskelig ned skanning og alt annet faenskap :)

Skrevet

Så rart. Jeg måtte bare skrive inn postnummer og personnummer, så kan jeg laste ned skjemaet etter å ha trykket på den jeg ønsker å sende i posten linken. Du kan ta bilder av av dokumentasjonen og. Du må ikke scanne :) 

Anonymkode: ad0fb...f9d

• Liker 1
Skrevet

Men jeg forstår ikke hva du skal scanne og sende inn selv? Du må fylle ut søknad og egenerklæring (som du selvfølgelig skriver på PC). Resten sender jo legen inn! Han eller hun skal jo besitte all informasjon om deg.

Anonymkode: 52cc6...117

• Liker 2
Skrevet

Er ikke vanskeligere å scanne enn å reise til butikken for å kjøpe brev og frimerker. Scanner du trenger du ikke gå ut av rommet en gang

Anonymkode: e7b41...711

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...