Pinocchio Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 ..at gamle kommunist-aper fortsatt sitter å skviser ut gammal 80-talls bæsj, på sine nedslitte kontorer i sør-øst europa. Og at dem for lov til å holde makta. ..at det dør flere tusen unger under to år hver dag. ..at araberverden velger å gjøre sin verdensrevlusjon nå. Det er ikke tid til det. Vær så snill og forstå. Vi må redde Afrika nå eller aldri. Vi må redde rustne deler av europa vekk fra rottene. Vi må uansett få en slutt på at flere tusen unger under to år dør hver dag. Vi kan ta religionsdiskusjonen en annen dag. Ikke nå. Ikke tapetser i stua når det brenner på kjøkkenet!!!! Vi taper Afrika. Ingen bryr seg. Og det er faen meg helt utrolig! Til og med NRK velger Bush fremfor nyheter. Jeg vet de ønsker det motsatte av hva de får. Skulle ønske de forsto det. La oss stoppe opp to sekunder. Vi lever i en verden hvor du kan kontakte en venn 2000 mil hjemmenfra på under ett sekund. Vi lever i en verden hvor du får vite absolutt alt som skjer i løpet av få sekunder. Vi lever i en verden som ville forbløffe alle våre forfedre. Også de smarte. Men vi lever også i en verden hvor det finnes en verdensdel sør for Italia hvor det dør flere tusen daglig. Men det er ikke nyheter. Ikke her. ikke nå. Kanskje en annen gang? Når det er historie?
Superlammet Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 Er det nå jeg skal holde kjeft eller komme med kyniske teorier?
Suzy Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Er det nå jeg skal holde kjeft eller komme med kyniske teorier? Holde kjeft, tenker jeg.. sånn for husfredens skyld.. det brenner jo på kjøkkenet.... Unnskyld Pinocchio - ikke meningen å kødde med alvoret ditt. Jeg kødder med Wodan
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 Det er for jävlig. Og JEG tenker ikke bare sitte her og synes det er dödtrist, Jeg vil reagere, skrive under på dette her. Jeg vil jeg vil. Og? Hva gjör du, naboen din og familien din, bortsett fra og ta avstand, si dine meninger og stötte på de områdene du har kapasitet. For jeg tviler på at du sitter i sydafrika og hjelper döende i fortvilelse. Makten er tatt fra meg. Av meg selv, eller omverdens tanker om meg. Jeg kan ikke gjöre mer enn å föle, erkjenne og innse at slik jeg har levd har bidratt til mer fattigdom. For noen må ofre seg for at vi lever slik vi gjör. Men hvordan lever DU? Var dette tanker, eller ett forslag på en styrke som sammen skal redde verden? For jeg vet at jeg ikke har mulighet til det. Jeg gjör mitt, men hvem bryr seg? Det blir bare patetisk for mange. Som fortsetter å grave hodet ned i sanden. Jeg har ärligtalt ingenting å komme med bortsett fra tanker jeg har. Men så lenge tanken er god så? (ironi for de som ikke forsto)
Gjest Valhalla Skrevet 24. november 2004 #5 Skrevet 24. november 2004 At de ikke klarer å bygge opp landene sine og skaffe et ordentlig styre er jo synd for dem selvsagt.
Superlammet Skrevet 24. november 2004 #6 Skrevet 24. november 2004 Holde kjeft, tenker jeg.. sånn for husfredens skyld.. det brenner jo på kjøkkenet.... Unnskyld Pinocchio - ikke meningen å kødde med alvoret ditt. Jeg kødder med Wodan *kladde et innlegg så vi slipper flere mulittasker*
Pinocchio Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #8 Skrevet 27. desember 2004 Neida jeg kødder jeg også selvsagt! Hvem bryr seg om noen brunsvidde spydkastere. De blir før eller siden tatt av en leopard uansett. Nei, la oss holde fokus. Hvilken praktikant kan Bush muligens ha hatt seg med? :o I'm with you guys! Slapp av jeg erkke en av de med hjerne og greier. slapp heeeelt av... Nei, la oss gå tilbake å diskutere hvor lang penis blir når partner har bihulbetennelse. Afrika tar vi en annen gang. Når det ikke regner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå