Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som drømmer mye rart om dagen og merker spesielle energier i natt??

Anonymkode: b4702...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, det er bare fordi BBC har tatt bort alt håp om nye sesonger av sin beste serie "The Fall" etter at massemorderen dør i sesong 3. Folk er forbanna!!

Anonymkode: b17c8...876

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har vanvittig rare drømmer for tiden. Men tror ikek så mye på sånne energier da ;) 

Anonymkode: a80f3...731

Skrevet

Det er jo halloween?

Anonymkode: e6b16...55d

• Liker 2
Skrevet

hadde selv en haug rare drømmer i natt:O 

Skrevet

Merker ingenting til energier, med unntak av den hersens lastebilen som lemper av varer til butikk halv 3 på natta! 

Men jeg drømmer hinsides mye og merkelige drømmer for tida. Har gjort det i noen uker nå.

Anonymkode: b3e27...6b2

Skrevet

Hva drømmer dere?

Anonymkode: 455c2...d04

Skrevet

Hadde en veldig merkelig drøm i natt, om personen som skal hente noe hos meg til uka. Litt creepy... Ellers en fin natt. Forsov meg til jobb også... De siste ukene har jeg klart å forsove meg/sove gjennom vekkerklokka. Pleier det starten av hver hlst, men i år er det ekstremt. Tar aldri slutt, uansett hvor tidlig jeg legger meg. Dødtrøtt om morgenen også... Må være et eller annet som gjør dette...energier som du nevner kanskje?det er mer mellom himmel og jord enn mennesker tror. Man har ikke fasiten på alt heller...

Merker at jeg er mer følsom for tiden, har rare drømmer og sover gjennom vekkerklokka og forsover meg til jobb og når jeg våkner, er jeg stuptrøtt.. Uvanlig.. Ikke deprimert, ingen angst eller noe...

Skrevet

drømmer uten sammenheng egentlig inatt , at jeg kunne fly blandt annet,noe med katter og hunder. 

Og hadde  halveis søvn paralyse før jeg sovna i går:O

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...