AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Del Skrevet 31. oktober 2016 Hei. Jeg bor i en storby og har mange barn på døra på Halloween. Syns det bare er koselig, men stusset på klokkeslettet de siste ringte på i kveld. Klokka var 22.30, og jeg hadde akkurat gått i seng. Mener dere dette er et akseptabelt klokkeslett på en hverdag? Jeg hadde selvfølgelig ikke slått av utelyset, så det er kanskje delvis min skyld, men jeg har alltid på utelyset, og regnet med at alle uansett var ferdige med å gå så sent. Hva mener dere? Anonymkode: 6ef84...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 31. oktober 2016 #2 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) I følge helloween reglene er det ikke lov å ringe på hos noen etter kl 21.00 Endret 31. oktober 2016 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epiphany Skrevet 31. oktober 2016 #3 Del Skrevet 31. oktober 2016 Synes 21:00-21:30 er en grei tid å avslutte, spesielt nå som det er Mandag og de fleste har jobb og skole imorgen. Bor ganske skjult og feirer ikke halloween (utelyset av), så har heldigvis ikke merket noe til det, men hørte en del unger i nabolaget ganske nylig, og klokken er jo allerede 23:00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Del Skrevet 31. oktober 2016 1 minutt siden, Epiphany skrev: Synes 21:00-21:30 er en grei tid å avslutte, spesielt nå som det er Mandag og de fleste har jobb og skole imorgen. Bor ganske skjult og feirer ikke halloween (utelyset av), så har heldigvis ikke merket noe til det, men hørte en del unger i nabolaget ganske nylig, og klokken er jo allerede 23:00. Da ble det ikke 8 timers søvn i natt, i hvert fall 😑 Anonymkode: 6ef84...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Del Skrevet 31. oktober 2016 6 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: I følge helloween reglene er det ikke lov å ringe på hos noen etter kl 21.00 Hva slags regler er dette/hvor kommer de fra? Jeg har aldri hørt om noen faste regler, men har heller aldri opplevd å ha folk på døra i nærheten av det klokkeslettet jeg hadde i kveld. Ts Anonymkode: 6ef84...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 31. oktober 2016 #6 Del Skrevet 31. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags regler er dette/hvor kommer de fra? Jeg har aldri hørt om noen faste regler, men har heller aldri opplevd å ha folk på døra i nærheten av det klokkeslettet jeg hadde i kveld. Ts Anonymkode: 6ef84...5dd Står her : https://www.nille.no/tips-og-ideer/huskeregler-for-halloween og her: http://www.smabarnsforeldre.no/kjoreregler-for-halloween/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå