AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Er det sånn at ca 5 min etter samleie så hsr den trukket seg tilbake til normalen? Det har ikke min, den kjennes fortsatt jul ut etter pikken, redd jeg er veldig vid der nede. Det kjennes hult ut der nede når jeg putter fingeren inn... Anonymkode: 5bfe7...76d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Har du nettopp begynt å ha sex? vet ikke selv hva som er vanlig. Men hvis man har bruker en ob inni skjeden så kjenner man det jo det etterpå. Penis er jo mye større så det er vel normalt at det blir slik etter sex. Anonymkode: 69e90...857
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Tror ikke dette er noe unormalt, har selv ikke tenkt så mye over hvor lang tid det tar. Men tar nok en del mer enn 5min. Tipper det er veldig individuelt. Ville ikke ha stresset med det. Du kan gjøre knipeøvelser om du ønsker litt mer spenst der nede! Anonymkode: d3e07...01d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du nettopp begynt å ha sex? vet ikke selv hva som er vanlig. Men hvis man har bruker en ob inni skjeden så kjenner man det jo det etterpå. Penis er jo mye større så det er vel normalt at det blir slik etter sex. Anonymkode: 69e90...857 Hatt sex i mange år, men har nylig funnet ut at det kjennes romslig ut der bede etter sex. Aner ikke hvordan det var før jeg fødte. Derfor jeg bekymrer meg. Anonymkode: 5bfe7...76d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå