Romle Skrevet 24. juli 2002 #1 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg sikter til det å bli gravid altså.. 1.Først må du være så heldig at du har en mann 2.Så må du være så heldig at du har en eggeløsning. 3. Så må du tempe, måle sjekke så du vet NÅR du har denne eggeløsningen. 4. Så må du bli våt, kåt, sexy og klar og det som værre er :oops: sammen med mannen i ditt liv (eller en annen..) på riktig tid.. 5. Så må det gå for han. (Ligg gjerne på pute eller stå på hodet, så de edle dråpene renner inn på riktig sted..) 6. Så må du være så heldig at en liten soldat klarer å gjøre jobben sin. 7. Så må du være så heldig at du greier å beholde dette fantastiske lille vidunder i de tre første skumle mnd. 8. Så er det å holde ut 6 mnd til 9. Så må du være så heldig at du overlever og klarer en fødsel 10. Så er det bare å håpe at barnet er frisk og ikke forsvinner i krybbedød eller noe annet. Og dette er for de som ikke har noe problemer... Hvis jeg blir gravid, skal jeg virkelig være takknemlig!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 24. juli 2002 #2 Del Skrevet 24. juli 2002 Å få en baby er et sant mirakel, uten tvil! Men det er litt underlig at man brått blir fortere gravid hvis man ikke vil ha det mirakelet akkurat nå! Kanskje det er løsningen. å slutte å prøve.. :D Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2002 #3 Del Skrevet 24. juli 2002 Ja, det var det da Maggie... Det er ikke så lett bare.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 24. juli 2002 #4 Del Skrevet 24. juli 2002 Vet at det ikke er lett. Har prøvd å bli gravid i et halvt år. Mensen er like pyton hver gang. Men da jeg var nesten 20 og ikke ferdig med utdannelsen og ikke interessert i barn, DA ble jeg gravid, da.. i en fryktelig sikker periode til og med. Urettferdig! Men jeg får nyte den ungen jeg har! Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romle Skrevet 24. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juli 2002 Det må du! Men jeg skjønner jo at man blir like fortvilet igjen når man prøver å få barn enten det er 2 eller 3 gangen. Lykke til til oss. Jeg skal prøve å slappe mer av... :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå