Poppeloppane Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Eller "dodo" dietten, day on, day off diett, der hvor man skal faste 2-3 dager i uka? Hva er din erfaring, og hvor mye gikk du ned? Takknemlig for svar. Takler helt fint å gå en dag i ny og ne uten mat, så tenker den kan være grei å prøve.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Min erfaring er at det ikke funket. Slitsomt å faste et par dager i uken. Tenkte bare mer på mat og fristelser enn før jeg begynte. Anonymkode: 6c726...296
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 For meg funket 5:2 veldig bra. Spiser 500 kcal på fastedagene. Fastet to dager i uken i 1 år, gikk ned de 15 kiloene jeg ønsket det første halvåret. Etter 1 år gikk jeg over til å faste 1-2 ganger i uken for vedlikehold. Har holdt vekta i 3 år nå, og kommer til å fortsette å faste minst en dag i uka. Opplever å få energi av fastedagene, og sliter ikke med sult eller at jeg overspiser etter faste. Dette passer ikke for alle, men for meg er det helt supert. Les deg opp på forhånd og kjøp noen kokebøker om du ønsker å prøve dette, det er greit å kunne lage variert og sunn mat også på fastedagene. Anonymkode: 033f2...5e4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå