Gå til innhold

Lang ventetid på BUP? Er steikande sinna !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tok han og søsteren ut av skolen og fikk de overført til den lokale skolen nærmere der vi bor, pga en del faktorer.

For noen kvelder siden brøt guttungen min på 9 år fullstendig sammmen og ristet av gråt, da jeg trøstet han, kom det frem at han har blitt hardt og stygt mobbet på den gamle skolen i 3 år uten at vi visste noe, . Så nå skal jeg få han på BUP så han kan bli den samme gode gutten igjen.  P.s På den nye skolen trives han godt og har mange venner nær seg:) som renner ned døren vår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæææ... Bup er ikke en medisin.

• Liker 7
Skrevet

NEi men han trenger å bearbeide dette, og det er en del andre faktorer jeg ikke vil gå inn på her som og spiller inn!

• Liker 1
Skrevet

Hvor lang ventetid avhenger av både hvor dere bor, og hva som ønskes. Men, noen måneder må dere regne med. Er det sendt henvisning? 

• Liker 1
Skrevet

Har dere familiekontor i kommunen så er det en enklere vei til vel så god hjelp. Hos oss har kontoret psykolog fra bup tilstede en dag i uken. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Pinkee skrev:

Hvor lang ventetid avhenger av både hvor dere bor, og hva som ønskes. Men, noen måneder må dere regne med. Er det sendt henvisning? 

Ja Henvisningen ble sendt av fastlegen vår idag!

Skrevet

Spurte du ikke fastlegen når du var der da?

Anonymkode: 3fc8a...407

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Anciol skrev:

Ja Henvisningen ble sendt av fastlegen vår idag!

Da får dere sikkert brev om ei ukes tid, der står det hvilken behandlingsfrist som gjelder. Det du kan gjøre, er å ringe å spørre om hvor lang ventetid de har, sånn ca. Du får aldri noen garanti, men de vet ofte sånn omtrent.

Skrevet

Jeg tror ikke dere kommer inn til BUP basert på dette her. Skjønner forøvrig ikke hva du er så sint for. 

Anonymkode: 7726c...cc9

• Liker 11
Skrevet

Hva er det du er sint for? Mobbingen, BUP (i så fall, hvorfor?) eller "de andre faktorene" ? 

Anonymkode: 3fe31...b41

• Liker 7
Skrevet

Det er ofte lang ventetid. Det blir fattet et vedtak med en frist og han har krav på nødvendig helsehjelp innen den fristen.

hva er du sint for?

Skrevet
1 minutt siden, minister-mio skrev:

Det er ofte lang ventetid. Det blir fattet et vedtak med en frist og han har krav på nødvendig helsehjelp innen den fristen.

hva er du sint for?

Det er ikke sikkert han har krav på helsehjelp i spesialisthelsetjenesten.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det jeg er sint for er at skolen har gitt faen, og at de ikke har grepet inn, for å stoppe mobbingen! + de andre faktorene jeg ikke går inn på her!

Endret av Anciol
Skrevet

Hvorfor ikke ta kontakt med familievernkontoret? Eller privat psykolog?

Hvorfor er du så sint?

Skrevet

Sint?? 

Det er jo fint at guten har det godt på ny skule. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke dere kommer inn til BUP basert på dette her. Skjønner forøvrig ikke hva du er så sint for. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du er sint for? Mobbingen, BUP (i så fall, hvorfor?) eller "de andre faktorene" ? 

Anonymkode: 3fe31...b41

7 minutter siden, minister-mio skrev:

hva er du sint for?

3 minutter siden, MapleSirup skrev:

Hvorfor ikke ta kontakt med familievernkontoret? Eller privat psykolog?

Hvorfor er du så sint?

For noen kvelder siden brøt guttungen min på 9 år fullstendig sammmen og ristet av gråt, da jeg trøstet han, kom det frem at han har blitt hardt og stygt mobbet på den gamle skolen i 3 år uten at vi visste noe

Burde være ganske åpenlyst for alle som har barn 

Anonymkode: 68bf8...b91

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For noen kvelder siden brøt guttungen min på 9 år fullstendig sammmen og ristet av gråt, da jeg trøstet han, kom det frem at han har blitt hardt og stygt mobbet på den gamle skolen i 3 år uten at vi visste noe

Burde være ganske åpenlyst for alle som har barn 

Det var så uklart i forhold til overskriften.

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo ikke være sint på skolen, det er ikke sikkert de har vist noe. Jeg hadde heller vært sint på meg selv, hvis det tok sønnen min tre år å fortelle meg at han blir mobbet. 

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, MapleSirup skrev:

Overhode ikke uklart for folk med normal leseforståelse 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, MapleSirup skrev:

Hæ? Hvordan var det uklart? Og det står da enkelt oh greit at ungen er blitt mobba, og det er det helt naturlig å være sint over.

Anonymkode: ba997...a9d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...