Destruit Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Dette er helt sykt, men etter 3 års prøving (!) er jeg endelig gravid! Og nå må jeg bare fortelle om det til noen , siden vi skal vente med å fortelle det til vi er mer sikre på at alt går bra . Begge testene lyste opp nå 4 dager etter ikm. Har kjent at kroppen har vært i "ulage" de siste ukene, vært så ekstremt trøtt og sliten, og bortforklarte det selvfølgelig med at mørketiden var på vei, men den gang ei, jeg er GRAVID!! ❤️🙏🏼 Og ikke minst, hva gjør jeg nå ? Hvis noen har noen tips og råd, send det gjerne min vei. 🙈😂 6
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 (endret) . Endret 30. november 2016 av Hubbabubba2014
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Gratulerer så mye TS! Anonymkode: e555d...a92
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Så herlig 😊 gratulerer så mye! Nyt graviditeten ( ikke alle som nyter da men ) husker at graviditeten var så spennende. Leste om hver uke og trimester og tenkte mye på hvem babyen skal ligne på. Kjøpte klær og babyting og kunne ikke vente til termin! Nå er ungen i hus, 4 mnd gammel og jeg har aldri følt på den kjærligheten jeg føler for ungen min, helt ubeskrivelig og fint! I mellomtiden må du bare nyte og så håper jeg at alt går som det skal. Stor klem. Anonymkode: e64c4...d10
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #8 Skrevet 1. november 2016 Gratulerer så myyyeeee dame . Nå husk, å ta det rolig, ikke stress, spis sunt og sov mye. Drikk vann og ikke glem å ta folat. Bare kos deg masse. ☺ Anonymkode: 444c2...220
Destruit Skrevet 1. november 2016 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2016 Tusen takk dere flotte, fantastiske folk ❤️ Det er så utrolig rart at målet endelig er her , etter 3 år. Har brukt så mye tid på å finne ut hvordan vi lettere kan bli gravide, vært på utredning og slikt, at jeg helt har glemt å tenke på noe som helst rundt det å faktisk være gravid 😂🙈 Så nå blir det googling og forumsurfing for alle penga 😜 Flere her inne som har prøvd lenge ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå