Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurte på hvordan det er å jobbe på VIC? (Eller Boys of Europe og Match.) Både med tanke på arbeidsmiljø og lønn osv? :-)

Anonymkode: 6191f...c3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en venninne som er assisterende butikksjef på vic. Hun sier det er masse surr.

Anonymkode: b34ca...56a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en venninne som er assisterende butikksjef på vic. Hun sier det er masse surr.

Anonymkode: b34ca...56a

Kan du utdype? Og kan du spørre henne om de kjører tarifflønn? :)

Skrevet

Jobbet i en av de nevnte før. Min sjef var veldig god, men på den tiden var det en megge litt høyere opp (region) som fikk ansatt etter ansatt ut i sykemelding. Tyrann uten like. Jeg ble kjeftet ut fordi jeg ikke kunne bli igjen på jobb da en annen ikke dukket opp. Jeg skulle ut å reise, hadde allerede jobbet 7 timer og hun skulle ha meg til å jobbe full dag (10-21). Hun er heldigvis ute og jeg tror det er bedre nå. Du har mer eller mindre bare med din nærmeste butikkleder å gjøre. Der kan man sikkert møte mye forskjellig. Lønnen er veldig vanlig for butikk. Ansiennitet har en del å si. Følg litt med på lønning. Jeg ble ofte trukket for pauser jeg ikke hadde (var alene på jobb). Burde nok passet på mer. 

Anonymkode: 0cd64...122

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobbet i en av de nevnte før. Min sjef var veldig god, men på den tiden var det en megge litt høyere opp (region) som fikk ansatt etter ansatt ut i sykemelding. Tyrann uten like. Jeg ble kjeftet ut fordi jeg ikke kunne bli igjen på jobb da en annen ikke dukket opp. Jeg skulle ut å reise, hadde allerede jobbet 7 timer og hun skulle ha meg til å jobbe full dag (10-21). Hun er heldigvis ute og jeg tror det er bedre nå. Du har mer eller mindre bare med din nærmeste butikkleder å gjøre. Der kan man sikkert møte mye forskjellig. Lønnen er veldig vanlig for butikk. Ansiennitet har en del å si. Følg litt med på lønning. Jeg ble ofte trukket for pauser jeg ikke hadde (var alene på jobb). Burde nok passet på mer. 

Anonymkode: 0cd64...122

Okei tusen takk for svar! :-) Har blitt tilbudt 2 ulike jobber, (den ene i VIC) så må høre andres erfaringer da jeg finner lite av det på nettet ellers. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...