AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 En tidligere bekjent har kontaktet meg på facebook og vært veldig innpå sliten, startet samtaler om ubehagelige temaer, funnet mobilnr mitt og sendt merkelige meldinger osv. Vi har ikke vært nære venner og ikke snakket mer før foruten "gratulerer med dagen", så ble veldig paff. Så fant jeg ut at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette fra denne personen, og det virker som en stor greie for h*n. De har også partner som jeg tviler vet om dette. Burde partner få vite om oppførselen deres? Hva burde jeg gjøre her? Anonymkode: b1559...737
Saphyria Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Blokker og ignorer, det er alt du trenger å gjøre. 3
fuglekvitter__ Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: En tidligere bekjent har kontaktet meg på facebook og vært veldig innpå sliten, startet samtaler om ubehagelige temaer, funnet mobilnr mitt og sendt merkelige meldinger osv. Vi har ikke vært nære venner og ikke snakket mer før foruten "gratulerer med dagen", så ble veldig paff. Så fant jeg ut at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette fra denne personen, og det virker som en stor greie for h*n. De har også partner som jeg tviler vet om dette. Burde partner få vite om oppførselen deres? Hva burde jeg gjøre her? Anonymkode: b1559...737 Først og fremst: Hva betyr det ordet? Og hvorfor mener du det? Hvis dette foregår på facebook som du selv opplever så må du jo ringe vedkommende og ta det opp med han eller henne. Og hvorfor putter du inn dette tegnet: * Hva hjelper det? Du skriver veldig lite om hva vedkommende gjør og skriver til deg, men antar at du vet selv når det angår ditt eget liv, så på grunn av det igjen så antar jeg at du har rett angående deg selv. Allikevel så må jeg innrømme at jeg trodde du mente staver, eller noe sånt og ikke en stalker. Selv har jeg aldri hørt ordet før og vet faktisk ikke hva det er. Og skriver du nå for et annet mennesker? Hvis du gjør det, hva godt gjør det deg og dine hvis noen virkelig er så ille som du skal ha det til? Jeg antar du ikke dikter opp noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 15 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Først og fremst: Hva betyr det ordet? Og hvorfor mener du det? Hvis dette foregår på facebook som du selv opplever så må du jo ringe vedkommende og ta det opp med han eller henne. Og hvorfor putter du inn dette tegnet: * Hva hjelper det? Du skriver veldig lite om hva vedkommende gjør og skriver til deg, men antar at du vet selv når det angår ditt eget liv, så på grunn av det igjen så antar jeg at du har rett angående deg selv. Allikevel så må jeg innrømme at jeg trodde du mente staver, eller noe sånt og ikke en stalker. Selv har jeg aldri hørt ordet før og vet faktisk ikke hva det er. Og skriver du nå for et annet mennesker? Hvis du gjør det, hva godt gjør det deg og dine hvis noen virkelig er så ille som du skal ha det til? Jeg antar du ikke dikter opp noe sånt. Hæ..? altså.... hæ?? TS Anonymkode: b1559...737 3
Gjest Ravna Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 (endret) . Endret 3. september 2017 av Ravna
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ..? altså.... hæ?? TS Anonymkode: b1559...737 Hva er en stalker????? Anonymkode: 60c13...efc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 Hvem gjør dette da? Anonymkode: 60c13...efc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ..? altså.... hæ?? TS Anonymkode: b1559...737 Samme tenkte jeg om innlegget du siterer 😂 Anonymkode: 264a9...c55
Gjest Ravna Skrevet 31. oktober 2016 #9 Skrevet 31. oktober 2016 (endret) . Endret 3. september 2017 av Ravna
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #10 Skrevet 31. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem gjør dette da? Anonymkode: 60c13...efc Tydeligvis flere enn 1.. TS Anonymkode: b1559...737
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #11 Skrevet 31. oktober 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er en stalker????? Anonymkode: 60c13...efc Kan du ikke engelsk? Eller er du bare vrang? Anonymkode: d1350...3d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå