AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Er det noen som har vært hos klarsynte og fått kontakt med familiemedlemmer? Jeg vil gjerne tro at det går, men jeg er redd for å bli lurt og bare sitter igjen som en idiot.. Anonymkode: 4b423...7a8
Djungelvrål Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Ja du kommer garantert til å bli lurt... Det er nok ingen som kan snakke med døde mennesker. Beklageligvis... 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 En skal behandle de døde som om de er døde. Ikke trekk dem tilbake inn i livet. Anonymkode: 71222...a5f 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Legger selv kort ( mest for meg selv) og har opplevd at jeg har kontakt, men dette er ikke noe man vet med sikkerhet. Her på på sørge forumet er ikke akkurat stedet for sånt da, men jeg forstår hvorfor du lager tråden her. Jeg kunne fint begynt å snakke mer om tarot men ut av respekt for de som er å sørge fora så gjør jeg ikke det. Anonymkode: e3365...816 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: En skal behandle de døde som om de er døde. Ikke trekk dem tilbake inn i livet. Anonymkode: 71222...a5f Selv om de ikke ville dø og søker kontakt? Anonymkode: 4b423...7a8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om de ikke ville dø og søker kontakt? Anonymkode: 4b423...7a8 De er døde, og kan således ikke søke kontakt. Anonymkode: 424c2...f3e 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv om de ikke ville dø og søker kontakt? Anonymkode: 4b423...7a8 Ja. All kontakt med den andre siden foringer levetiden din. Anonymkode: 71222...a5f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har vært hos klarsynte og fått kontakt med familiemedlemmer? Jeg vil gjerne tro at det går, men jeg er redd for å bli lurt og bare sitter igjen som en idiot.. Anonymkode: 4b423...7a8 Du blir nok dessverre lurt. Ta vare på minnene om din bror, og ta "kontakt" med ham selv via de gode minnene. Dvs. indirekte, du trenger ingen "klarsynte". Jeg snakker ofte med min far, som har vært død i mange år. Jeg vet at han ikke er her, og jeg ville aldri oppsøkt såkalte "klarsynte". Men jeg finner en indre ro og føler jeg får svar mange ganger når jeg prater med faren min. Jeg vet at han er død, og jeg tror ikke at man kan snakke med døde. Men likevel får jeg mye positive følelser når jeg "snakker" med ham. Beklager at dette ble litt rotete, men er på vei til senga etter en tøff jobbehelg! Anonymkode: 1e05b...26b
Gjest made4u Skrevet 31. oktober 2016 #9 Skrevet 31. oktober 2016 Husk din bror som han virkelig var, ta vare på minnene og ikke lytte til noen som kan komme til å fortelle deg ting om han som uansett ikke kan komme fra han men som likevel kan påvirke deg i dine tanker om han... Du som kjenner han er i bedre stand enn noen til å vite hvordan han ser ting og hva han ville fortalt deg dersom han kunne formidlet deg noe...
Gjest Zalo2 Skrevet 31. oktober 2016 #10 Skrevet 31. oktober 2016 Be han komme til deg i drømmene dine. Det finnes noe som heter besøkelsesdrømmer, les deg opp, lær deg å tolke drømmer. Veldig spennende! Ikke alle tror på det, så det er opp til hver enkelt, men det har hjulpet meg masse! Jeg føler p.d.d. at en klarsynt bare blir en mellom mann jeg ikke trenger eller vil ha. Men hadde jeg fått snakket med Gro-Helen Tørum hadde jeg takket ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå